با این اپلیکیشن جالب‌ترین قابلیت لبه‌های گلکسی اس 6 اج را بر روی گوشی اندرویدی خودتان تجربه کنید!

اگر از علاقه‌مندان به حوزه گوشی‌های هوشمند هستید، و اخبار این حوزه را دنبال می‌کنید، حتماً اطلاع دارید که آخرین پرچم‌دار معرفی‌شده از سوی غول کره‌ای دنیای فناوری، سامسونگ، یک گوشی متمایز با صفحه نمایش منحنی و به نام گلکسی اس 6 اج است.

0

گوشه منحنی نمایشگر این گوشی یا به اصطلاح صفحه نمایش اضافی آن، می‌تواند برای نمایش اعلان‌های مختلف، دسترسی سریع به مخاطبین و بخش‌های دیگر رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ مورد استفاده قرار گیرد. حالا به لطف یک اپلیکیشن هوشمندانه، می‌توانید یکی از ویژگی‌های این صفحه نمایش خمیده را در نمایشگر مسطح و استاندارد گوشی هوشمند اندرویدی خود تجربه کنید.

1301295045903133735

اپلیکیشنی که شما برای این کار نیاز دارید، Edge Color Notifications خواهد بود که مانند نرم‌افزار گلکسی اس 6 اج، آیتم‌های رنگی را در هنگام تماس یک مخاطب در گوشه نمایشگر شما به صورت یک ساید بار نشان خواهد داد. این برنامه به شما امکان خواهد داد که رنگ و اندازه سایدبار را تغییر داده و حتی برای مخاطبین خاص رنگ‌های متمایز اختصاص دهید.

1301295046022055975

Edge Color Notifications هنوز در ابتدای کار قرار دارد و نسخه ابتدایی آن ویژگی People Edge را که در آن شما می‌توانید به 5 مخاطب خاص خود در گوشه نمایشگر دسترسی داشته باشید را پشتیبانی نمی‌کند. با توجه به اینکه این برنامه نسخه‌ی بتای خود را تجربه می‌کند، دور از انتظار خواهد بود که در حین کار بعضاً مشکلات و نواقصی نمایان شود. با همه این تفاسیر ارزش یک بار استفاده را برای کسانی که به ویژگی‌های نمایشگر خمیده گلکسی اس6 اج علاقه‌مند شده‌اند را دارد.

gizmodo

 

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.