تبلت گلکسی تب E سامسونگ رسماً رونمایی شد

شرکت کره‌ای سامسونگ دیروز از تبلت جدید و مقرون‌به‌صرفه خود تحت عنوان گلکسی تب E رونمایی کرد.

0

همان‌طور که گفته شد، سامسونگ با تولید این محصول میانه بازار و آن دسته از افرادی که قصد ندارند هزینه زیادی برای خرید یک لوح رایانه صرف کنند را هدف گرفته است.

این محصول که تا پیش از این با کد اختصاری SM-T560 شناخته می‌شد دارای صفحه‌نمایشی ۹٫۶ اینچی از نوع TFT و با رزولوشن ۸۰۰ در ۱۲۸۰ پیکسل است که چگالی تصویر نه چندان خوب ۱۵۷ پیکسل در هر اینچ را به همراه خود دارد. ضخامت این تبلت ۴۹۰ گرمی به ۸٫۵ اینچ می‌رسد و چیپستی ۱٫۳ گیگاهرتزی با چهار هسته پردازشی ساخت خود سامسونگ وظیفه به تپش درآوردن قلب آن را بر عهده دارد.

تبلت گلکسی تب E از اندروید کیت‌کت استفاده می‌کند، اما مجموعه آفیس مایکروسافت به طور پیش‌فرض بر روی آن نصب شده است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این تبلت میان رده سامسونگ می‌توان به 1.5 گیگابایت حافظه رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی در کنار پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی، دوربین اصلی با وضوح 5 مگا پیکسل، دوربین سلفی مجهز به سنسور 2 مگا پیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.