نسخه آزمایشی تحت‌وب پیام‌رسان اسکایپ به صورت جهانی در دسترس قرار گرفت

شرکت مایکروسافت امروز رسما اعلام کرد سرویس اسکایپ برای وب، البته در نسخه آزمایشی برای سراسر جهانیان در دسترس قرارگرفته است. خبر خوب برای کاربران کروم‌بوک و لینوکس اینکه این کاربران در حال حاضر می‌توانند از این سرویس به‌منظور ارسال پیامک استفاده کنند.

0

شرکت مایکروسافت تجربه استفاده از این سرویس را برپایه بازخوردهای موجود این‌چنین عنوان کرده است

همگام‌سازی بی‌سیم مکالمات

در صورتی که در حال حاضر از اسکایپ استفاده می‌کنید کافی است وارد اسکایپ برای وب شده تا مشاهده کنید مخاطبین و مکالمات شما در چندثانیه به‌طور کامل بارگذاری  می‌شوند. این رویه همانند عملکرد سرویس یادشده بر روی گوشی همراه، تبلت، برنامه ویژه رایانه‌های رومیزی و یا تلویزیون است و مشاهده خواهید کرد که جدیدترین گفتگوهای شما آماده پاسخگویی هستند.

جستجوی آسان

ما نحوه جستجو برای افراد و گروه‌ها را در اسکایپ بهبود داده‌ایم. از این پس به‌جای بهره‌گیری از دو لیست جداگانه برای مخاطبین و گفتگوهای اخیر، اسکایپ برای وب،  شامل یک نمایش تایم‌لاین با یک لیست واحد و قابل جستجو بوده تا شروع مکالمه و یا جستجو برای افراد حاضر ساده‌تر شود.

سرویس ایده‌ال برای هر نوع مکالمه

تماس‌های تصویری، پیامک‌های سریع و تماس‌های صوتی با یکی از دوستان و یا گروهی از آن‌ها به آسانی از طریق اسکایپ برای وب و از طریق مرورگر رایانه شخصی شما ( اینترنت اکسپلورر، کروم، سافاری و فایرفاکس) در دسترس خواهند بود. تنها کافی است افزونه مورد نیاز را نصب کرده تا اولین تماس را برقرار یا دریافت کنید.

حتی یک لحظه را از دست ندهید!

ما قابلیت هشدارها را نیز به اسکایپ برای وب افزوده‌ایم تا با فعال‌سازی آن به محض ورود، پیام‌های دریافتی و تماس‌های صوتی و تصویری را حتی در صورتی که از یک برنامه دیگر استفاده می‌کنید یا پنجره مربوط به یک وب‌سایت دیگر در مرورگر دیگری باز است، از دست ندهید.

به‌منظور استفاده از این سرویس کافی است به وب‌سایت اسکایپ مراجعه کنید.

microsoft-news.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.