LIVA CORE و LIVA X2 پرچمداران ECS در نمایشگاه کامپیوتکس

شرکت ECS یکی از بزرگترین تولید‌‌‌کنندگان محصولات و قطعات کامپیوتری، از دو محصول جدید خود در نمایشگاه کامپیوتکس 2015 واقع در کشور تایوان رونمایی کرد.

3

یکی از این محصولات مادربرد L337 Gaming Series است و دیگری مینی پیسی جدید لیوا است که اولین مینی‌پیسی بحساب می‌آید که از ویندوز 10 کورتانا پشتیبانی می‌کند.

در ادامه به بررسی درخصوص مینی پیسی ها می‌پردازیم و در فرصت های بعدی مادربرد قدرتمند L337 Gaming Series مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مینی پیسی‌ها یا به اصطلاح کامپیوتر‌های کوچک، نسبت به کامپیوتر‌های دسکتاپ هم رده خود، انرژی بسیار کمتری مصرف می نمایند و حجم آنها نیز کوچکتر است که این دو ویژگی بسیار مورد توجه کاربران خانگی و غیره قرار گرفته است.

Liva-X2

ECS 2 مدل جدید از مینی پیسی LIVA خود را با نام های LIVA Core و LIVA X2 در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی کرد. از نظر ظاهر و طراحی هر دو این محصولات در عین سادگی از زیبایی بسیار بالایی برخوردار هستند.

liva_core

ترکیب کوچکی و قدرت این دستگاه ها به گونه ای است که به راحتی کاربران می توانند در هر مکان و هر کاربری که خواسته باشند از این دو استفاده کنند. سرعت شبکه WiFi تقریبا 3 برابر سریعتر از دیگر مینی پیسی ها است که به خاطر این ویژگی بسیار مناسب برای تماشای ویدیوها و بازی های آنلاین است.
LIVA Core اولین کامپیوتری است که از پردازنده Intel® Core™ M 14nm پشتیبانی می کند. به صورت کلی این نوع سیستم‌ها بزودی جایگزین سیستم‌های بزرگ و حجیم قدیمی شده و بستر‌های جدیدی در زندگی روزمره ما باز خواهند نمود. این دو پرچمدار شرکت ECS به زودی با گارانتی شرکت سازگار ارقام وارد بازار‌‌های کشور می شوند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    قیمت این چقدر است؟

  2. علی می‌گوید

    با سلام
    این محصول مثلا تا کی وارد بازار میشه چون من میخواهم کامپیوتر بخرم این رو دیدم دست نگه داشتم؟
    وقت تقریبی این چقدر است؟
    ممنون

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      اطلاعی نداریم…