E3 2015: سونی و رونمایی نهایی از The Last Guardian با تریلر و تصاویر جدید

بالاخره سونی از دست روی دست گذاشتن‌هایش در این چند وقت دست برداشت و به نگرانی‌های طرفداران خود از بابت بازی مورد انتظار «آخرین نگهبان» (The Last Guardian) پایان داد.

0

سونی در جریان کنفرانس مطبوعاتی E3 خود رسما اعلام کرد که این بازی با همان تیم قبلی و به کارگردانی آقای «فومیتو اوئدا» ساخته می‌شود و در سال آینده‌ی میلادی برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. طرفداران سونی از سال 2009 منتظر این بازی هستند! آخرین باری که چیزی از این بازی دیدیم بهار سال 2011 و بعد از دو سال صبر بود. بعد از آن دیگر بازی به طور کامل در سکوت خبری و رسانه‌ای فرو رفت و فقط شایعات بودند که در رگ‌های بی‌جان آن حرکت می‌کردند.

تا این‌که امسال سونی بالاخره وجود این بازی را تایید کرد و عرضه‌ی آن را برای سال 2016 برای پلی‌استیشن 4 وعده داد. از این بازی اکنون یک تریلر گیم‌پلی منتشر شده است و تصاویری که در ادامه می‌بینید هم متعلق به نسخه‌ی نهایی بازی هستند.

اخبار E3 2015 را در گیم‌نیوز دنبال کنید…

gamenews

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.