E3 2015: تاریخ عرضه‌ی فال‌آوت 4 مشخص شد + تریلر

در طی کنفرانس شرکت «بتزدا» در خلال نمایشگاه E3 2015 که ساعاتی پیش برگزار شد، گیم پلی عنوان «فال‌آوت 4» (Fallout 4) که قبلا توسط این شرکت معرفی شده بود، به نمایش در آمد.

0

 این نمایش که با صحبت‌های شخص «تاد هاوارد» کارگردان عناوینی همچون «فال آوت 3» و «اسکایریم» و رییس این استودیو همراه بود، شامل چند دقیقه ابتدایی بازی اصلی نیز می‌شود.

در ادامه می‌توانید این ویدئو را ببینید:

همچنین در انتهای کنفرانس تاریخ انتشار این عنوان اعلام شد که بر این اساس عنوان Fallout 4 در تاریخ 10 نوامبر 2015 (19 آبان 1394) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

«تاد هاوارد» همچنین اعلام کرد که بازی «پناهگاه فال‌آوت» اپلیکیشن جدیدی است که برای سیستم عامل iOS عرضه می‌شود. آن هم همین امشب!

در این بازی شما می‌توانید مخفیگاه‌های زیرزمینی خود را بسازید. این بازی ساختاری شبیه به «ایکس کام»، «سیم‌سیتی» و «اف‌تی‌ال» دارد. پناهگاه فال‌آوت رایگان است و در طول زمان نیز هیچ هزینه‌ای برای شما در بر نخواهد داشت، همچنین شما برای انجام این بازی به اتصال به اینترنت نیاز ندارید.

اطلاعات بیشتر در مورد این بازی را در گیم‌نیوز بخوانید.

gamenews

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.