درز تصاویر و مشخصات فنی گلکسی J5 سامسونگ پیش از رونمایی رسمی

اواخر سال گذشته و زمانی که سامسونگ نام تجاری J5 را ثبت کرد به این نتیجه رسیدیم که این شرکت بر روی چنین دستگاهی کار می‌کند تا اینکه چند ماه بعد شایعه‌ای منتشر شد و پرده از این مساله برداشت که سامسونگ بر روی ساخت گوشی موسوم به گلکسی J5 سامسونگ کار می‌کند.

0

حالا به لطف وب‌سایت معتبر SamMobile می‌توانیم تصویر و مشخصات درز کرده ازاین گوشی را مشاهده کنیم. اینطور که گفته می‌شود Galaxy J5 گوشی رده بالایی نیست. پردازنده‌ی چهارهسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی کوالکوم اسنپ‌دراگون 410، حافظه داخلی 1.5 گیگابایتی و حافظه جانبی 8 گیگابایتی که بخشی از آن به OS و اپ‌هایی از پیش نصب شده اختصاص می‌یابد اما جای شکرش باقی‌ست که J5 حافظه میکرو SD را پشتیبانی می‌کند.

Samsung-Galaxy-J5-SM-J500-14

بر اساس شایعه، نمایشگر این دستگاه 5 اینچی است اما رزولوشن دقیقی برای آن اعلام نشده است. باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی، دوربین پشت 13 مگاپیکسلی و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 5 آبنبات‌چوبی از دیگر مشخصه‌های آن هستند.

گرچه سم موبایل پیش از این نیز خبرهایی منتشر کرده که درست از آب در آمده و قابل اطمینان بودهاند اما بهتر است درصدی احتمال برای نادرست بودن این خبر کنار بگذاریم و به انتظار اخبار رسمی سامسونگ در این زمینه باشیم.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.