تماشا کنید: تخریب اپل‌واچ طلایی توسط دو آهنربای قدرتمند!

به تماشا نشستن ویدئوی باز کردن گجت‌های جدید این روزها زیاد طرفدار دارد؛ اما آنچه اخیراً بیشتر باب شده، ویدئوهای تخریب گوشی‌ها و محصولات تکنولوژیک جدید است.

0

در گوشه و کنار اینترنت، شاهد ویدئوهایی هستیم که در آنها پرچمداران و گجت‌های تراز اول، انواع شکنجه‌ها را تحمل می‌کنند، از قرار معلوم این‌بار نوبتِ اپل‌واچِ طلایی است که تن به شکنجه داده و با دوآهنربای قوی تخریب می‌شود. اپل‌واچِ طلایی قیمتی حدود ۱۰ هزار دلار دارد و از قرار معلوم فردی که این آزمایش را انجام داده، چاهِ نفت دارد.

کاربر یوتیوبی که ویدئوهای تخریبِ تجهیزاتِ گران قیمت توسط وی با نام کاربری TechRax در یوتیوب منتشر می‌شود این‌بار دست و دل‌بازی به خرج داده و با سنگدلی تمام اپل‌واچ طلایی را میان دو آهنربای قوی قرار می‌دهد.

در این ویدئو، TechRax اپل‌واچ طلایی را میان دو آهنربای قدرتمند می‌گذارد تا مقاومت ساعت هوشمند اپل به آزمایش گذاشته شود، نتیجه کاملاً مشخص است اما باز هم مشاهده نابودی اپل‌واچ ۱۰ هزار دلاری خالی از لطف نیست:

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.