طرح جدید اپل به‌منظور بهبود تنظیمات عکس‌های سلفی

همان‌طور که می‌دانید کاربران مختلف از تنظیمات متفاوتی در برنامه دوربین به‌منظور گرفتن عکس‌های سلفی و یا عکس از دیگران استفاده می‌کنند. تنظیم چندین و چندباره گزینه‌های موجود در برنامه دوربین که می‌توانند از استفاده یا عدم استفاده از فلش، میزان نور، اشباع رنگ و دیگر موارد تا گزینه‌های پیچیده‌تر را شامل شوند مطمئنا از لذت عکاسی سریع می‌کاهد.

0

در همین رابطه به نظر می‌رسد حق ثبت اختراع جدید اپل از تکنولوژی برخوردار است که تنظیمات شما را با استفاده از سیستم تشخیص چهره به خاطر می‌سپارد. در واقع با استفاده از این سیستم در صورتی که چهره شما در عکس ثبت شود، تنظیمات مورد نظر شما بلافاصله به‌ تنظیمات پیش‌فرض جهت عکس‌برداری تبدیل خواهند شد. این تنظیمات می‌توانند به تبدیل نتیجه خروجی عکس‌های سلفی به آنچه مطلوب کاربران است منجر شوند.

نکته جالب اینکه این طرح توسط اپل ابداع نشده و یکی از کارمندان کداک به نام Ken Parulski آن‌را اختراع کرده است. با این وجود طرح یادشده توسط اپل به ثبت رسیده تا احتمالا در محصولات آتی این شرکت به‌کار گرفته شود.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.