ایسوس قصد خرید HTC را دارد

هرچند شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی سال جدید میلادی را بسیار قدرتمند آغاز کرد و چندین مدل از پرچم‌داران خود را تحت خانواده وان در بازار مختلف عرضه نمود، با این حال بر اساس گزارشی که روز دوشنبه منتشر گردید سهام این شرکت با افت 20 درصدی روبه‌رو گردیده است. به نظر می‌رسد اوضاع به قدری وخیم است که دیگر شرکت‌های فعال در این حوضه به فکر تصاحب این مجموعه تایوانی افتاده‌اند.

3

به گزارش رویترز، رئیس هیئت مدیره ایسوس در گرده همایی سالانه خود خبر احتمال خرید بخش کسب‌وکار موبایلی شرکت اچ‌تی‌سی را اعلام کرد.

Johnny Shih که هم‌اکنون مدیریت یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان سیستم‌های شخصی، لپ‌تاپ و گوشی‌های هوشمند جهان را عهده دار است، در پاسخ به سوال David Chang رئیس امور مالی این شرکت، این خبر را اعلام کرد.

هرچند وی شانس به توافق رسیدن ایسوس با مدیران تایوانی اچ‎تی‌سی را بسیار کم دانسته با این حال هدف از این تصمیم را گسترش کسب‌وکار شرکت ایسوس اعلام کرده است. همان‌طور که گفته شد سهام شرکت اچ‌تی‌سی در روز دوشنبه با افت 20 درصدی روبه‌رو بود، بر همین اساس کارشناسان اقتصادی افت درآمد قابل‌توجهی را برای سه ماه چهارم مالی این شرکت پیش‌بینی می‌کنند.

reuters

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. حمید می‌گوید

    ام 9 از اونی که فکرشو میکنید خیلی بهتره
    فقط میشه گفت حیف …

    1. صالح می‌گوید

      محیط کاربری Sense و طراحی خارجی گوشی های شرکت، من جمله M9، بسیار با تغییرات کمی همراه بوده، به طوری که پوسته Sense کاملا قابل مقایسه با ورژن های قبلی و آشنای کامل برای کاربران گوشی های ابتدایی آندروید HTC هست و فقط تفاوت نسخه آندروید در چیدمان کنترلرهای اسلاید بالای صفحه مشخص میشه.
      هیچ خلاقیتی به جز افزایش Config دستگاه ها مشاهده نمیشه، به طوری که ماه های اخیر تنها تبلیغات روی دوربین قوی تر سری های جدید متمرکز شده. اتفاق آشنایی که در سالهای آخر عمر Nokia افتاد :-(
      به شخصه با HTC خاطرات خوبی داشتم و دارم، ولی حوزه گوشی های همراه بسیار بی رحم و درنده هست.

    2. quietly brilliant می‌گوید

      نه تنها ام9 بلکه خیلی از مدلهای اچ تی سی قابل تحسین بودند و هستند..نمونه بارزش one x.درضمن من بعضی از appهای گوشیمو مثل تقویم،phone و چنتای دیگه رو ب appهای سنس7 ارتقا دادم.واقعا تفاوت پیداکرده.سنس6 و سنس7 واقعا تو بعضی قسمتها باهم متفاوتن.هیچوقت یه پورشه یا کامارو نمیاد طراحیشو عوض کنه! :).درکل هممون باید ب نیازهامون توجه کنیم.
      اما راجبه خبر!هرکی میخواد بخره ب این امید ک برند حفظ بشه نه اون بلایی ک سر نوکیا اومد..