بهترین برنامه‌های پی‌دی‌اف خوان برای اندروید، ویندوزفون و iOS

برنامه‌های زیادی برای مشاهده فایل‌های پی‌دی‌اف وجود دارند، اما تعداد کمی هستند که در این بین موفق عمل می‌کنند و در بین کاربران به محبوبیت می‌رسند.

1

خواندن فایل‌های پی‌دی‌اف روی دستگاه‌های همراه همانند موبایل‌ها و تبلت‎ها محبوبیت بسیاری یافته است. در واقع تمامی سیستم‌عامل‌هایی که بر روی دستگاه‌های همراه وجود دارند دارای یک پی‌دی‌اف خوان درونی هستند؛ اما برخی کاربران به دلایل مختلفی از آن‌ها راضی نیستند و ترجیح می‌دهند از یک اپلیکیشن جانبی استفاده کنند. از این رو ما در ادامه بهترین برنامه‌های پی‌دی‌اف خوان برای اندروید، ویندوزفون و iOS را برای شما گرداوری کرده‌ایم.

اپلیکیشن Adobe Acrobat Reader

Adobe-Acrobat-Reader

App-Store-download-button Windows-Phone-download-button Google-Play-download-button 

بدون شک یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده ترین برنامه‌های مدیریت فایل‌های پی‌دی‌اف، Acrobat Reader محصول شرکت ادوبی است. شرکت ادوبی در ابتدا این نرم‌افزار را برای سیستم‌عامل ویندوز تولید کرد و سپس نسخه اندرویدی، iOS و ویندوز فونی  آن را منتشر نمود. با بهره‌گیری از Acrobat Reader قادر خواهید بود که فایل‌های پی‌دی‌اف رمزدار را نیز باز کنید و از امکاناتی همچون بزرگنمایی، جست‌وجو در متن، استفاده از لینک‌های موجود در متن استفاده نمایید. برخی دیگر از امکانات این برنامه عبارت‌اند از:

  • تبدیل تصاویر به پی‌دی‌اف برای به اشتراک‌گذاری آسان
  • باز کردن اسناد پی‌دی‌اف از کارت حافظه و حافظه داخلی
  • قابلیت جستجو در بین اسناد

اپلیکیشن Google PDF Viewer

Google-PDF-Viewer

Google-Play-download-button 

همان‌گونه که از نام این اپلیکیشن پیداست، با آن می‌توانید به شکل استاندارد فایل‌های PDF را مشاهده نمایید. البته عده‌ای بر این عقیده‌اند که انتشار مستقل چنین برنامه‌ای در صورتی که سرویس گوگل درایو به‌خودی‌خود توانایی خواندن فایل‌های PDF را دارد، کاری غیرمعقولی از طرف غول موتورهای جستجوگر به شمار می‌آید.

در حال حاضر توسط گوگل امکانی فراهم شده تا بتوانید مستقیماً بر روی گوگل درایو، فایل‌های PDF را باز کرده و بخوانید؛ اما در محیط‌هایی که این امکان وجود نداشته باشد،Google PDF Viewer به شما امکان می‌دهد تا همان قابلیت‌ها و ویژگی‌ها را از طریق یک برنامه مستقل در اختیار داشته باشید. با استفاده از این برنامه می‌توانید هنگامی که در حال حرکت هستید به مشاهده، چاپ، جست‌وجو و کپی متن در فایل‌های PDF بپردازید.

اپلیکیشن PDF Max 4

App-Store-download-button Google-Play-download-button 

PDF Max 4 نام اپلیکیشن دیگریست که به شما امکان مشاهده و مدیریت اسنادی که در قالب پی‌دی‌اف شکل گرفته‌اند را می‌دهد. وجود فضایی مدرن و دل‌نشین هنگام خواندن متون الکترونیکی و اسناد با خواندن فرمت پی‌دی‌اف به ما کمکی بزرگی در خسته نشدن هنگام دیدن صفحه‌نمایش می‌کند.

البته این برنامه از روی نسخه دسکتاپ آن برای گوشی‌های هوشمند پورت شده با این حال امکاناتی همچون اسکرول بالا در هنگام نمایش متون، بوک مارک‌های کلی صفحات PDF برای خواندن مجدد، زوم خودکار در هنگام کوچک بودن بیش از اندازه متن و ذخیره و همگام‌سازی خودکار با سرویس‌های Dropbox, Box, OneDrive و Google Drive را دارا می‌باشد.

اپلیکیشن WPS Office + PDF

WPS-Office--PDF

App-Store-download-button Google-Play-download-button 

بدون شک اگر در طول روز چندین بار با فایل‌های پی‌دی‌اف سرو کار دارید، مجموعه WPS Office + PDF بهترین برنامه مدیریت این‌گونه فایل‌ها برای شماست. اکثر کاربران استفاده کننده از این برنامه به آن نمره 4.5 از 5 را داده‌اند که این موفقیت حاکی از قابلیت‌های ویژه WPS Office است.

ویراستار پیشرفته و هوشمند، پشتیبانی از پرینترهای بی‌سیم، امکان به اشتراک‌گذاری مطالب از طریق ایمیل، سازگاری کامل با فرمت‌های مختلف آفیس و pdf از اصلی‌ترین ویژگی‌های این برنامه به شمار می‌آید.

اپلیکیشن Foxit MobilePDF

image_thumb60-600x334

App-Store-download-button Windows-Phone-download-button Google-Play-download-button 

این برنامه که در دنیای سیستم‌های رومیزی توانست به شکل قابل توجهی از محبوبیت برنامه adobe reader بکاهد، حال شانس خود را برای تصاحب جایگاه اول اپلیکیشن مشاهده فایل‌های پی‌دی‌اف در دستگاه‌های مبتنی بر اندروید، ویندوزفون و iOS محک خواهد زد.

برخی از ویژگی‌های این برنامه عبارت‌اند از:

۱-باز کردن فایل‌های پی‌دی‌اف موجود در حافظه گوشی یا کارت حافظه جانبی
۲- دسترسی سریع به اسناد پی‌دی‌اف ذخیره شده در وان درایو
۳- باز کردن اسناد رمزگذاری شده
۴- جستجو متن و کلمه در یک فایل پی‌دی‌اف
۵- پشتیبانی حالت  افقی صفحه‌نمایش
۶- قابلیت زوم بر روی نوشته‌ها

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    نرم افزار Reader
    ویندوزفون هم هست