انتشار تصاویری از یک فبلت 6.8 اینچی لنوو با باتری 3500 میلی آمپر ساعتی

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط یک منبع چینی، لنوو قصد دارد به زودی با یک گوشی 6.4 اینچی وارد عرصه رقابت در رده فلبت های بازار شود.

0

طبق اطلاعات درز داده شده توسط اداره استاندارد محصولات دیجیتال چین موسوم به TENAA، لنوو قصد دارد در آینده‌ای نزدیک یک فبلت 6.8 اینچی را که هم اکنون با کد PB1-770N شناخته می‌شود، در این کشور معرفی کند.

بر این اساس فبلت جدید لنوو دارای رزولوشن صفحه فول اچ‌دی با چگالی تصویر 324 پیکسل در هر اینچ بوده و قلب آن را قرار است پردازنده هشت هسته‌ای ساخت اینتل با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتزی به همراه 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی به تپش درآورد. این محصول در قاب پشتی میزبان دوربینی با وضوح 13 مگا پیکسل است، این در حالیست که دوربین سلفی آن به سنسوری با وضوح 5 مگا پیکسل تجهیز گردیده.

PB1-770N که به نظر می‌رسد با نام دیگری در بازار عرضه خواهد شد، گوشی هوشمند نسبتاً بزرگیست که احتمالاً در طراحی بدنه آن از آیفون 6 پلاس الگو برداری شده است. با این حال بر اساس تصاویر احتمالی اظهار نظر در این رابطه بسیار زود است. از دیگر مشخصات گوشی جدید لنوو می‌توان به ابعاد ۱۸۶.۶ در ۹۶.۶ در ۷.۷ میلی‌متر، وزن 230 گرمی و بهره مندی از یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.