آیفون بعدی سلفی‌های بهتری خواهد گرفت

اپل ممکن است در راستای سیراب کردن عاشقان تصاویر سلفی، در دوربین جلوی نسل بعدی آیفون تغییراتی اساسی ایجاد کند.

1

بر اساس اطلاعات استخراج شده از نسخه پیش‌نمایش iOS 9 که چندی پیش منتشر گردید، اپل در نظر دارد به زودی گوشی هوشمند یا تبلتی را روانه بازار کند که دوربین سلفی آن به یک فلاش ال‌ای‌دی تجهیز گردیده است.

این دوربین توانایی ثبت تصاویری با وضوح فول اچ‌دی را در حالت عادی و رزولوشن ۷۲۰p با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه را در حالت آهسته دارا می‌باشد که خود یک نوآوری در بین نسل‌های پیشین آیفون محسوب می‌شود. در کنار این مطلب انتظار می‌رود به زودی دستگاه‌های مبتنی بر iOS توانایی گرفتن تصاویر به صورت سراسرنما را با دوربین جلو به دست آورند.

screenshot-twitter

تمامی اطلاعات قید شده در رابطه با دوربین اصلی آیفون بوده، با این حال با توجه به اینکه روزبه‌روز گرفتن تصاویر سلفی به امری مرسوم‌تر در بین دارندگان گوشی‌های هوشمند تبدیل می‌شود، دور از ذهن نخواهد بود که ساکن کوپرتینو برای جذب کاربران بیشتر دوربین سلفی آیفون بعدی را به شکل قابل توجهی ارتقا دهند.

لازم به ذکر است که هیچ تضمینی در رابطه با صحت این اطلاعات وجود نداشته، با این حال دو سال پیش نیز همین توسعه‌دهنده از میان کدهای iOS متوجه شده بود که موبایل‌های بعدی اپل به سنسور اثر انگشت تجهیز خواهند شد و تنها دو ماه بعد شرکت سازنده برای اولین بار از آیفون ۵ با بهره‌گیری از تاچ آی‌دی رونمایی کرد.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. دیگو می‌گوید

    الان هم سلفی های بسیار خوبی می گیره…