سامسونگ درحال کار بر روی نمایشگرهای OLED آینه‌ای و شفاف است

شرکت سامسونگ از صفحه‌نمایش‌های جدید شفاف و آینه‌ای OLED خود در هنگ‌کنگ رونمایی کرد و آن‌طور که به‌نظر می‌رسد برنامه‌های وسیعی نیز برای این محصولات در نظر گرفته است. اگرچه در حال حاضر این رویداد، صفحه‌نمایش‌های یادشده را به عنوان بیلبوردی تبلیغاتی و محلی برای نمایش یک گردنبند نمایش داد اما سامسونگ معتقد است این شرکت استفاده‌های مهم‌تری در آینده و در هنگام ادغام این محصول با تکنولوژی RealSense از آن خواهد برد.

0

این شرکت قصد دارد صفحه‌نمایش‌های آینه‌ای را به عنوان یک ابزار بازتابش تکنولوژی مجازی در اتاق‌ها مورد استفاده قراردهد که به‌واسطه بهره‌گیری از دوربین‌های سه‌بعدی اینتل یک کتابخانه مملو از ادراک‌های حسی را دربر داشته باشند. به زبان‌ساده‌تر کاربران می‌توانند از این آینه‌های با تکنولوژی بالا به منظور مشاهده جواهرات، لباس و یا کفش بر روی بدن خود و اطمینان از شیک‌پوش شدن بهره ببرند.

از سوی دیگر سامسونگ امیدوار است از این تلویزیون‌های آینه‌ای شفاف به‌منظور ارائه تبلیغات گویاتر به‌واسطه استفاده از قابلیت صوتی و نمایه‌های کنترلی از نوع RealSense بهره ببرد. این شرکت معتقد است این OLED آینه‌ای، شفاف‌تر، واضح‌تر و با کنتراست بالاتر و البته زمان پاسخ سریع‌تر در مقایسه با LCD های آینه‌ای به بازار عرضه خواهد شد.samsung-transparent-oled02

OLED شفاف از رنگ‌های عمیق‌تر و وضوح بهتری در مقایسه با تکنولوژی‌های مشابه نیز برخوردار است. این تکنولوژی باعث خواهد شد برنامه‌های سامسونگ به واقعیت مبدل شوند و از سوی دیگر این شرکت بتواند با دیگر شرکت‌های حاضر در بازار رقابتی بیشتر داشته باشد.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.