آیفون 6S شاید تنها شانزده گیگابایت ظرفیت داشته‌باشد

بر اساس آمار ارقام ارائه شده از سوی شرکت اپل، خریداران آیفون 6 و 6 پلاس، آن‌گونه که از نسخه‌های 32، 64 و 128 گیگابایتی این دستگاه استقبال کردند به نسخه 16 گیگابایتی آن روی خوش نشان نداده‌اند، با این حال انتظار می‌رود نسل بعدی آیفون همچنان با ظرفیت ذخیره‌سازی 16 گیگابایتی نیز تولید گردد.

1

بر اساس گفته‌های Phil Schiller سخنگوی ساکنین کوپرتینو، از آنجا که روزبه‌روز استقبال کاربران آیفون برای استفاده از خدمات تحت کلاد و  به خصوص سرویس iCloud به منظور ذخیره‌سازی اسناد اداری و فایل‌های مدیا رو به افزایش است، توجیه اقتصادی ندارد که خریداران هزینه اضافی برای تهیه یک نسخه از این محصول با میزان فضای دائمی بیشتر پرداخت کنند.

استفاده از سرویس ذخیره‌سازی آیکلاد هم می‌تواند هزینه ذخیره‌سازی اطلاعات توسط دارندگان نسل‌های پیشین آیفون را به شدت کاهش دهد و هم از طرفی می‌تواند باعث کاهش ضخامت نسل‌های بعدی این محصول شود. به گفته Schiller، یک آیفون با حافظه ذخیره‌سازی داخلی بالاتر، تبعاتی همچون وزن و ضخامت بیشتر و مدت زمان شارژ طولانی‌تری را به همراه خواهد داشت. بدین ترتیب احتمال دارد آیفون 6S با همان ضخامت نسل قبلی، اما با کیفیت دوربین بهتر در انتهای سال جاری معرفی شود.

techradar

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    به واقعیت نمی پیونده
    برعکس به احتمال زیاد دیگه نسخه 16 تولید نکنه