آیا ZTE Star 3 اولین گوشی هوشمند 4K در جهان خواهد بود؟

بر اساس برخی شایعات غیر موثق، یک شرکت چینی در حال کار بر روی گوشی هوشمندیست که از صفحه‌نمایشی با وضوح 4K بهره می‌برد.

1

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی وب‌سایت GizmoChina، شرکت چینی ZTE در حال کار بر روی بالا رده جدیدی با نام  Star 3 می‌باشد که به صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی با وضوح 4Kتجهیز گردیده که تراکم پیکسل وحشتناک 808 پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می‌آورد.

شاید ساخت صفحات نمایش بزرگ و مانیتورهای 4K به امری عادی تبدیل شده باشید، با این حال گنجاندن این وضوح تصویر در یک پنل 5.5 اینچی کاری بس عجیب به نظر می‌رسد.همان‌طور که می‌دانید، در حال حاضر بالاترین وضوح تصویر صفحه نمایش در بین گوشی‌های هوشمند متعلق به پرچم‌دار جی4 ال‌جی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل با چگالی تصویر 538 پیکسل در هر اینچ است.

در حالی که شرکت‌هایی همچون سونی معتقد هستند وضوح تصویر فول اچ‌دی هنوز می‌تواند نیاز اکثر کاربران را برطرف کند، ZTE قصد دارد وضوح تصویر 4K را بر روی گوشی جدید خود به خریداران هدیه دهد.همان‌طور که گفته شد این شایعات توسط منابع چینی منتشر شده‌اند، از این رو با توجه به اینکه چشم انسان به طور مستقیم نمی‌تواند تفاوت بین صفحات فول اچ‌دی، 2K و 4K را تشخیص دهد و از طرفی هنوز باتری غول‌پیکری که بتواند انرژی این صفحه‌نمایش را تأمین نماید ساخته نشده، صحت آن‌ها تائید نمی‌گردد.

techradar

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Al!R3ZA می‌گوید

    که چی آخه؟
    بالای 540 پیکسل هیچگاه قابل لمس نخواهد بود!
    تحقیقی که شرکت الجی ثابتش کرد.
    فقط میخوان اسم در کنن!
    خو فک کردی همچون صفحه ای چه باتری ای میخواد؟ یه 6000ی حداقل باید بندازی روش یه روز جواب بده! توجه داشته با تو 5.5 اینچ گوشی باید 6000 بندازی.
    به جای اینکارا دنبال نو آوری کاربردی باشین!
    مث دوربینای الجی ! یا نو آوریای دیگه که هر سری تو گوشیاش میبینین.