وبسایت اینستاگرام پوست انداخت

وبسایت اینستاگرام بر روی دسکتاپ، ظاهر زیباتری به خود گرفت.

7

طراحی جدید وبسایت اینستاگرام رونمایی شد و در اصلی‌ترین تغییر ایجاد شده، عکس‌ها بزرگ‌تر نمایش داده می‌شوند. تغییر دیگر در نمایش پروفایل کاربران است که در آن عکس‌ها در سه ستون نمایش داده می‌شوند. پیش از این در پروفایل کاربران عکس‌ها در ۵ ستون و اندازه‌ای کوچک‌تر نمایش داده می‌شدند. همچنین تغییراتی در نحوه نمایش عکس‌های کاور نیز داده شده که در نهایت باعث زیباتر شدن وبسایت دسکتاپ اینستاگرام شده‌است.Instagram-new-website-designe-01

البته نکته قابل ذکر این است که شیوه جدید طراحی وبسایت اینستاگرام بیش از هرچیز آن را شبیه به VSCO کرده‌است. البته نمی‌توان از این شباهت و تقلید در طراحی، با توجه به کاربران پرشمار اینستاگرام خورده گرفت.Instagram-new-website-designe-02

همچنینی تغییراتی در نحوه نمایش صفحه‌های هشتگ‌ها و دیگر صفحات اینستاگرام نیز مشاهده می‌شود. درحلا حاضر این تغییرات برای برخی کاربران اعمال شده و تا پایان هفته تمام کاربران شاهد این تغییر خواهند بود.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    سلام من اکانت اینستاگرامم رو پاک کردم میخواستم ببینم چطوری میتونم بدون نرم افزار وبا همون ایمیلی که از اینستاگرام برام اومده دوباره عضو شم؟؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      اگر اکانتتون رو پاک کرده باشید با همون ایمیل قبلی دیگه نمی تونید ثبت نام کنید

  2. Ayda می‌گوید

    سلام خواهش میکنم کمکم کنین اکانت قبلیم فالوراش کم بودن حدفش کردم ولی الان اصن نمیتونم با اکانت جدیدم وارد اینستا بشم باید چیکار کنم؟

  3. معصومه می‌گوید

    من صفحه اینستام خراب شده باحذف نرم افزار ونصب مجدد میتونم دوباره عضوشم؟؟

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      بله می تونید

  4. زهرا می‌گوید

    همیشه بخند.حتی توبدترین شرایط.

  5. hoseinjafari می‌گوید

    سلام چگونه می‌توان از کپی کردن پست ها توسط دیگران جلوگیری کرد و پستها را قفل نمود