مشخصات Honor 7 هواوی یکبار دیگر لو رفت

رفته رفته شاهد لو رفتن اطلاعات بیشتری از Honor 7 هستیم، قبل از این گفته می‌شد که Honor 7 در دو نسخه مختلف به بازار عرضه خواهد شد اما تصویر منتشر شده‌ اخیر از وجود یکی از این دو نسخه خبر می‌دهد.

0

تصویری که اخیرا لو رفته منسب به مدل PLK-AL10 هواوی است، این مدل با نام تجاری Honor 7 شناخته می‌شود. اطلاعات منتشر شده در خصوص این گوشی از وجود چیپست Kirin 935 به همراه ۴ گیگابایت رم حکایت دارد. از لحاظ فضای ذخیره سازی هم هواوی برای پرچمدار بعدی خود دست و دل‌بازی کرده و این گوشی به ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز خواهد بود، البته این اطلاعات تنها شایعه است و احتمال می‌رود در نسخه نهایی شاهد فضای ذخیره سازی کمتری باشیم. ناگفته نماند که شایعات تاکنون به استفاده از ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی در این گوشی اشاره داشتند که با این حساب احتمال می‌رود هواوی Honor 7 را در دو مدل مختلف به بازار عرضه کند.

honor spec
میزان رزولوشن صفحه‌نمایش Honor 7 معادل ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل خواهد بود. تاکنون اطلاعاتی در خصوص ابعاد این گوشی منتشر نشده است اما پیش‌بینی می‌کنیم صفحه‌نمایشی ۵ اینچی داشته باشد.
از لحاظ سخت‌افزاری هم ظاهراً‌ هواوی پرچمدار بعدی خود را تحویل گرفته است و Honor 7 به اندروید ۵.۱ مجهز خواهد بود، انتظار داریم هواوی رابط کاربری EmotionUI نسخه ۳.۱ را برای این گوشی در نظر بگیرد.
همانطور که گفته شد Honor 7 از لحاظ سخت‌افزاری در دو مدل عرضه می‌شود، مدلی که از سخت‌افزار قوی‌تری بهره می‌گیرد قیمتی حدود ۴۰۰ تا ۴۳۵ دلار خواهد داشت در حالی‌که مدلی که سخت‌افزار ضعیف‌تری دارد با قیمتی حدود ۳۲۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.