نسخه آزمایشی iOS 9 برای دانلود توسعه‌کنندگان در دسترس قرارگرفت

بر اساس یک سنت دیرینه، اپل برای به حداقل رساندن باگ‌های موجود در نسخه‌های جدید iOS، آن را در چند نوبت و به صورت پیش‌نمایش در اختیار توسعه‌دهندگان و حتی کاربران عادی قرار می‌دهد.

0

اگر اخبار فارنت در چند ساعت اخیر را دنبال کرده باشید، بدون شک مطلع هستید که ساکنین کوپرتینو شب گذشته از iOS 9 با چندین قابلیت جدید از جمله سرویس پخش استریم Apple Music رونمایی کردند. همان‌طور که گفته شد اپل رابطه نزدیکی با توسعه‌دهندگان خود دارد، از این رو هم اکنون نسخه پیش‌نمایش iOS 9 برای افرادی که اکانت توسعه‌دهنده خود را فعال کرده‌اند قابل دریافت و آزمایش است.

نسخه جدید سیستم‌عامل موبایلی اپل قابلیت‌های جدیدی مانند Proactive، سیری هوشمندتر، شرتکات‌های کیبورد، بهینه‌سازی عمر شارژ باتری و مالتی‌تسکینگ بسیار بهتر را برای آی‌پد به همراه خواهد داشت. اگر شما نیز یکی از توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان به سیستم‌عامل iOS هستید، از هم اکنون با در اختیار داشتن یکی از گجت های آی‌پد ۲، آی‌پد نسل ۳ و ۴، آی‌پد ایر، آی‌پد ایر ۲، آی‌پد مینی ۱، ۲ و ۳ از تبلت‌ها، آیفون ۴ اس، آیفون ۵، آیفون ۵ سی، آیفون ۵ اس، آیفون ۶ و ۶ پلاس می‌توانید پیش‌نمایش جدیدترین نسخه از آن را دریافت نمایید.

همان‌طور که گفته شد این نسخه صرفاً در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفته است، با این حال بر اساس اطلاعات قبلی اولین پیش‌نمایش iOS 9 در ماه آینده به صورت عمومی منتشر می‌شود.

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.