iOS 9 حمل‌و‌ نقل عمومی را به سرویس نقشه اپل می‌آورد

همان‌طور که در جریان هستید، اپل از سال 2012 که سرویس نقشه مستقلی را به جای گوگل مپ در iOS قرار داد، با انتقادهای فراوانی از سوی استفاده‌کنندگان این پلتفرم روبه‌رو گردید. این در حالیست بر اساس گفته‌های تیم کوک، ساکنین کوپرتینو در حال برنامه‌ریزی به منظور افزایش کیفیت سرویس نقشه خود هستند و در اولین اقدام به زودی امکان نمایش مسیر تردد وسایل حمل‌ونقل عمومی به آن افزوده خواهد شد.

0

بر اساس گفته‌های مدیرعامل اپل در کنفرانس WWDC 2015، سرویس نقشه iOS 9  قابلیت نمایش مسیرهای تردد وسایل حمل‌ونقل عمومی را دارا خواهد بود. هرچند به‌طور واضح بیان گردید که چه شهرهایی زیر پرچم این سرویس قرار خواهند گرفت، با این حال انتظار می‌رود اپل برای این قابلیت از شرکت VP Craig Federighi کمک گرفته باشد.

گوگل در سال 2008 این قابلیت را با پشتیبانی از 100 کشور مختلف در سرویس گوگل مپ جای داد و حالا ساکنین کوپرتینو هفت سال پس از آن قصد دارند این امکان را به سرویس نقشه iOS 9 اضافه کنند. به گزارش 9to5Mac، اپل پس از فشارهای زیادی که از سوی کاربران پلتفرم موبایلی خود مبنی بر کم بود قابلیت‌های سرویس نقشه موجود در iOS 8 تحمل کرد، اکنون قصد دارد با کمک یک شرکت دیگر و به صورت محدود امکان مشاهده مسیرهای حمل‌ونقل را به نقشه iOS 9  اضافه کند.

در حالی که شهرهای پشتیبانی شده توسط این قابلیت در گوگل مپ از مرز 18 هزار عدد نیز گذشته، اپل سعی می‌کند با ادغام و یک پارچه سازی سرویس‌های مختلفی همچون Citymapper با سرویس نقشه خود، کم بودهای موجود در این برنامه را به حداقل کاهش دهد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.