به‌روزرسانی جدید Nokia Z Launcher و پشتیبانی از ویجت‌ها

سال گذشته شاهد رونمایی زِد لانچِر از جانب نوکیا بودیم؛ لانچر زِد توسط نوکیا برای دستگاه‌های اندرویدی ایجاد شده و یکی از ترفند‌های این شرکت برای باز نمودن راه به محصولات اندرویدیِ بازار است.

0

نوکیا برای زِد لانِچر برنامه‌های زیادی تاکنون در سر داشته و وقت و بی‌وقت کاربران را با طراحی‌های جدید، تحویل می‌گرفته است، اکنون نیز در خبرها داشتیم که پشتیبانی از ویجت‌ها را به این لانچر زیبا اضافه کرده است.

از این پس کاربرانی که این لانچِر را برای دستگاه اندرویدی خود انتخاب کرده‌اند، پس از آپدیت قادر هستند تا در صفحه‌ اولیه دستگاه اندرویدی خود ویجت‌های مختلفی را اضافه کنند. از قرار معلوم زِد لانچر طرفداران زیادی دارد و نوکیا مدعی است در طول مدت عرضه از جانب مخاطبان درخواست‌های مختلفی را دریافت کرده است که اضافه شدن ویجت‌ها یکی از این خواسته‌ها بوده است.

بد نیست بدانید فرآیند اضافه‌ کردن ویجت‌ها به صفحه اولیه، بسیار راحت انجام می‌شود و کاربر تنها کافی‌ است تا اپلیکیشن مورد نظر به صورت طولانی لمس کرده و سپس ویجت اپلیکیشن را به هر قسمتی از صفحه‌اولیه انتقال دهد. نوکیا دست کاربران را از لحاظ انتخاب ابعاد برای ویجت‌ها باز گذاشته است و به راحتی می‌توان سایز دلخواه را برای ویجت مورد نظر مشخص کرد.

در مجموع پیشنهاد می‌کنیم اگر از این لانچر برای دستگاه اندرویدی خود استفاده می‌کنید نسبت به آپدیت آن اقدام کنید و اگر شکل و شمایل منوهای دستگاه اندرویدی شما تاکنون دست نخورده باقی مانده است برای تغییر روحیه هم که شده زِد لانچِر نوکیا را تست کنید. ناگفته نماند که این اپلیکیشن در حال حاضر در مرحله آزمایشی یا همان بتا قرار دارد.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.