بازی من نان هستم برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهدشد

تا به حال به نانِ تُست بودن فکر کرده‌اید؟! اگر فکر کرده‌اید پس حتما خیلی ذهن خلاقی دارید! در اسرع وقت یک پلی‌استیشن4 تهیه کنید چرا که لوک ویلیامز، کسی که بخاطر بازی Surgeon Simulator به شهرت رسید اعلام کرده که بازی I am Bread یا بازی من نان هستم برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

1

ویلیامز در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن نوشته است: مشغولِ به پایان رساندن بازی Surgeon Simulator بودیم که با خودم فکر کردم، اگر نان می‌توانست راه برود کجا می‌رفت و چه کارهایی انجام می‌داد؟ او می‌گوید هر چه بیشتر به این موضوع فکر می‌کردم بیشتر به ساخت یک بازی نزدیک می‌شدم. پس از تفکر و تامل و طراحی بسیار ویلیامز و گروه‌‌ وی بازی من نان هستم را خلق کردند.

بازیکن در بازی من نان هستم کنترل تکه نانی را به دست می‌گیرد که می‌خواهد به تُست تبدیل شود. هدف هر مرحله جستجو یا ایجاد یک منبع پُختِ «به تمام معنا ضروری» برای پُختن نان و تبدیل آن به تُست است. البته کار به این سادگی‌ها هم نیست چرا که هیچکس نان تُستِ کثیف، سوخته، پر از مورچه، گِل آلود و … را دوست ندارد.Bread_(I_Am_Bread

بازی من نان هستم یک بازی جالب است که کنترل انواع مختلف نان را به دست بازیکن می‌دهد. ویلیامز می‌گوید نان باگتی باشید که در مسیر خود در مراحل مختلف سر و صدا می‌کند یا نان حلقه‌ای که تمام مسیر را چرخ می‌خورد و در زمانی مشخص شده رکورد ثبت می‌کند.

البته این را هم بگویم که لازم نیست برای خرید پلی‌استیشن 4 عجله کنید چرا که «من نان هستم » برای سیستم‌عامل iOS هم منتشر خواهد شد.

منبع Ubergizmo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. فرشاد می‌گوید

    پس منم ترجیح می‌دم نون بربری باشم!