رونمایی اچ‌تی‌سی از نسخه طلای 24 عیار وان ام 9 با عکس گرفته‌شده توسط آیفون

دیروز HTC از تعدادی نسخه محدود از گوشی هوشمند HTC One M9 خود که از طلای 24 عیار ساخته‌شده پرده‌برداری کرد. متأسفانه برای HTC یک مشکل نسبتاً کوچک، اما خجالت‌آور پیش آمد. یکی از تصاویر تبلیغی با آیفون گرفته شده بود.

0

در اینجا می‌توانید توییت اصلی که صبح دیروز، برای معرفی این گوشی و جشن گرفتن پایان لیگ یوفا در سرتاسر اروپا منتشر شد را ببینید.

htconem9gold1

بااینکه این عکس ظاهر براق و صیقلی گوشی 24 عیاری را به‌ خوبی نشان می‌دهد، بازتاب دوربینی که برای گرفتن این عکس استفاده شده را هم به خوبی در خود جای داده و همان‌طور که در عکس می‌بینید مشخص است که این گوشی یک آیفون است.

htconem9gold2

بعد از پخش خبرهای این اشتباه کوچک، HTC به سرعت توییت اصلی را پاک کرد و عکسی که در آن آیفون معلوم نبود را جایگزین نمود. متن این توییت به شرح زیر است:

امروز گوشی HTC One M9 را که از طلای 24 عیار ساخته‌شده، برای جشن گرفتن پایان این فصل از لیگ یوفا، به شما معرفی می‌کنیم.

-HTC June 5, 2015

HTC بعد از دریافت عملکرد ضعیف دوربین گوشی One M9 خود برای بهتر کردن آن اندکی دیر واکنش نشان داد. یک آپدیت نرم‌افزاری در فروردین‌ماه باعث بهتر شدن کیفیت این دوربین شد و ماه گذشته با آپدیتی دیگر HTC قابلیت ثبت عکس‌های RAW را به دوربین این گوشی داد.

به همین علت است که عدم استفاده از این گوشی، حتی برای کسی که عکس‌های تبلیغاتی HTC One M9 را می‌گیرد، باعث تعجب بیننده می‌شود. شاید اپل باید این عکس را به کمپین تبلیغاتی عکس‌های گرفته‌شده با آیفون 6 خود اضافه کند.

petapixel

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.