قابلیت دانلود اپلیکیشن پلی‌استیشن برای اکثر گوشی‌های هوشمند اندرویدی فراهم شد

پلی‌استیشن یکی از اصلی‌ترین محصولات شرکت سونی می‌باشد و با توجه به درآمد بالای آن برای این شرکت ژاپنی، توجه ویژه از سوی این شرکت نسبت به این محصول چیز عجیبی به‌نظر نمی‌رسد.

0

پلی‌استیشن نت‌ورک نیز به‌عنوان راه‌حلی به‌منظور گسترش اکوسیستم سونی مدنظر قرارگرفته تا تعداد زیادی از دستگاه‌های اکسپریای سونی بتوانند به‌طور پیش‌فرض از این قابلیت استفاده کنند.

در تازه‌ترین اقدام دستگاه هوشمندی مانند سونی اکسپریا زد پلاس از برنامه جدیدی برای ادغام این شبکه با رابط کاربری به‌روشی متمرکز و ساده بهره‌مند شده است. این قابلیت که تحت عنوان PlayStation Network ارائه شده مانند یک واسطه برای برنامه‌های دیگر مانند پلی‌استیشن، ریموت پلی، پی‌اس ویدئو و پی‌اس موزیک به‌حساب می‌آید. اگرچه قابلیت‌های اضافه‌شده انگشت‌شمار هستند اما نحوه ارائه خدمات به‌کاربر با نظم بهتری انجام می‌گیرند.pla station network

با این مقدمه بدنیست بدانید که فایل APK برای نصب برنامه یادشده از سوی انجمن توسعه‌دهندگان XDA ارائه شده تا هر دستگاه مجهز به اندروید 4.3 و یا جدیدتر بتواند آن‌را دانلود و مورد استفاده قراردهد. این برنامه کم و بیش یک لانچر بوده و دسترسی به قابلیت‌هایی که نداشته‌اید را در اختیار شما قرار نخواهد نداد، با این وجود روش‌های نفوذی وجود دارند که با جستجویی ساده می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

با مراجعه به این لینک می‌توانید برنامه یادشده را دریافت کنید.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.