دستیار صوتی SoundHound در جهت رقابت با سیری اپل معرفی شد

SoundHoun نام دستیار صوتی جدیدیست که سازندگان آن ادعا می‌کنند حدود 10 سال برای توسعه آن وقت صرف کرده‌اند.

3

به گفته تیم توسعه‌دهنده SoundHoun، این دستیار صوتی توان رقابت با گوگل نو، سیری و کورتانا را دارا می‌باشد. شاید جالب باشد که بدانید اپلیکیشن تشخیص موزیک دیگری نیز توسط تیم توسعه‌دهنده برنامه به همین اسم بر روی گوگل پلی قرار گرفته است.

در هر حال دستیار صوتی SoundHound برخلاف همنوعان خود در یک مرحله تشخیص گفتگو و پردازش را انجام می‌دهد. همین قابلیت باعث گردیده که Hound به صورت فوق‌العاده سریع دستورات را دریافت و اجرا نماید. این دستیار صوتی قادر است جملات پیچیده را در کسری از ثانیه واکاوی و اجرا نماید، این قابلیت یک برتری نسبت به سیری اپل که هنگام کار با آن بایستی کلمات را شمرده بیان کرد محسوب می‌شود.

SoundHound1

برای مثال می‌توانید از آن بخواهید هتل‌های شهری که قصد سفر به آن دارید را بیابد، اما در این بین هتل‌هایی نمایش داده شود که اتاق تک نفره رو به دریا دارند و قیمتشان هم از ۲۰۰ دلار برای هر شب شروع شود. البته این نکته را نباید فراموش کرد که این اپلیکیشن هنوز در حالت پیش‌نمایش قرار داشته و بروز مشکلات احتمالی و درست اجرا نشدن دستورات دور از ذهن نخواهد بود.

سرپرست تیم طراحی دستیار صوتی SoundHound، یکی از عوامل موفقت این طرح را سال‌ها فعالیت گروه در زمینه پردازش صوتی عنوان کرده، به گونه‌ای که Hound را یک سر و گردن بالاتر از نمونه‌های مشابه قرار می‌دهد. همان‌طور که گفته شد این برنامه هم‌اکنون در حالت بتا بر روی پلی استور قرار گرفته و برای نصب آن نیازمند دریافت کد فعال‌سازی از سوی شرکت سازنده هستید. البته برای دریافت نسخه iOS آن نیز باید به وب‌سایت شرکت سازنده مراجعه و ایمیل خود را برای ارسال دعوت‌نامه ثبت کنید.

whatsapp

Google-Play-download-button

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    یه سریال میخواد که 24 ساعت بعد به ایمیل شما ارسال میشه
    نسخه بتا هست اما باز فعلا بهترینه!

  2. Ehsan می‌گوید

    چطوری میشه دانلودش کنم برای اندروید؟من بلدم تحریم گوگل پلی رو دور بزنم،و هرچیزی میخواستمو ازش بگیرم،الانم تحریمو دور زدم،اما این برنامه بازم اجازه ی نصب نمیده

    1. حسین سلطانلو می‌گوید

      این اپلیکیشن فقط در کشور آمریکا در دسترس هست و حتی اگر از روی کامپیوتر هم اقدام به نصب کنید، اجازه این کار رو نمیده..