با Oukitel U9 آشنا شوید؛ گوشی هوشمند ۸ هسته‌ای، با نمایشگر ۵.۵ اینچی و ۳ گیگابایت رم حدود ۲۰۰ دلار!

در راستای عرضه گوشی‌های هوشمند با مشخصات خوب و قیمت پایین برند ناآشنای بازار، Oukitel گوشی هوشمند جدید خود با مدل U9 را به بازار معرفی کرده که اگرچه مشخصاتی در سطح میان‌رده‌های بازار دارد اما به‌نوعی پرچمدار این برند به حساب می‌آید.

2

این گوشی هوشمند با قیمت 200 دلار به بازار عرضه خواهدشد اما در نهایت تعجب در رده گوشی‌های هشت هسته‌ای بازار قرار می‌گیرد. حتی در صورتی که آشنایی کافی با برندهای چینی حاضر در بازار تولید گوشی‌های هوشمند داشته باشید احتمالا نام Oukitel را نشنیده‌اید زیرا این شرکت بیشتر بر روی تولید دستگاه‌های مختلف برای برندهای دیگر فعالیت می‌‌کرده است.Oukitel-U9-images

این گوشی هوشمند از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی تمام‌اچ‌دی 2.5D بهره می‌برد. 3 گیگابایت رم در کنار بهره‌گیری از پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی MT6753 از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هوشمند است. این تراشه از شبکه 4G در کشورهای دیگر نیز پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه هوشمند از دوربین 16 مگاپیکسلی سونی در پشت بهره می‌برد و در همان بدو ورود به بازار از اندروید 5.1 استفاده خواهد کرد. U9 از اواسط ماه آینده آماده ورود به بازار خواهد بود.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. محمد امین می‌گوید

    حیف که مارکش مشهور نیست و اعتمادی به چینی ها ندارم و گرنه می خریدمش

  2. Al!R3ZA می‌گوید

    با این سخت افزار ، دویست دلار؟؟؟
    جنگه مگه؟