درز مشخصات و تصویر احتمالی نسخه بعدی Moto X موتورولا

هرچند موتورولا یکی از محتاطانه‌ترین شرکت‌های تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به شمار می‌آید، با این حال دیروز تصاویری از نسل جدید موتو ایکس با قابی چوبی و نوآوری فلزی به بیرون درز کرد که نشان از آمادگی این محصول برای معرفی شدن است. لازم به ذکر است که مخدوش شدن قسمتی از تصاویر توسط منبع لو دهنده برای حفظ امینت آن صورت گرفته است.

0

بر این اساس می‌دانیم که نسل بعدی گوشی خوش ساخت موتو ایکس قرار است به صفحه‌نمایشی 5.64 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل تجهیز گردد و قلب آن را یکی از پردازنده‌های 64 بیتی و هشت هسته‌ای ساخت کوالکام در کنار 3 گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد.

Moto X 2015 دارای 21 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است و احتمالاً از پورت یو‍اس‌بی نوع C پشتیبانی خواهد کرد. قرار است این گوشی هوشمند به صورت پلاستیکی، چوبی، چرمی و ماده‌ی دیگری که به آن اشاره نشده تولید شود که تمامی نسخه‌ها به طور پیش‌فرض به اندروید 5.1.1 و بلندگوهایی با قابلیت پخش صدا به صورت استریو تجهیز گردیده‌اند.

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش نیز فروشگاه Flipkart این محصول را در لیست فروش خود قرار داده بود، از این رو مشخصات فوق را می‌توان تأیید شده دانست. در همین رابطه هفته گذشته نیز شاهد انتشار اطلاعاتی مبنی بر دریافت گواهینامه بلوتوث نسل سوم Moto E بودیم که تمامی این مطالب می‌توانند نوید بخش معرفی قریب‌الوقوع این محصولات باشند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.