HTC One ME؛ اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده Helio X10 معرفی شد

به نظر می‌رسد در سال جاری شاهد معرفی تعداد قابل توجهی از گوشی‌های بالا رده اندرویدی از سوی اچ‎تی‌سی باشیم. در همین رابطه ساعاتی پیش این غول تایوانی از پرچم‌داری جدیدی با نام One ME رونمایی کرد.

1

چندی پیش شاهد رونمایی از گوشی هوشمند One ME9 بودیم که قرار است تنها در بازار چین عرضه شود، حال اچ‌تی‌سی قصد دارد این محصول را تحت عنوان One ME به بازارهای جهانی بفرستد.

گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی وان ام‌ای، اولین دستگاهیست که قلب آن را قرار است پردازنده Helio X10 ساخت مدیاتک به همراه 3 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی به تپش در می‌آورد.Helio X10 پردازنده‌ای هشت هسته‌ای بر اساس معماری ۶۴ بیتی بوده که طبق معماری چینش هسته Cortex-A53 طراحی گردیده و بر روی فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز انجام وظیفه خواهد کرد. همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته بودیم، شرکت سازنده در ساخت One ME از زبان طراحی محصولات بالا رده‌ای همچون One E9+ و One M9+ پیروی و از بدنه‌ای از جنس پلی کربنات فشرده با قاب فلزی استفاده کرده است.

وان ام‌ای مانند دیگر هم خانواده‌های خود در قاب جلویی میزبان بلندگوهای BoomSound بوده که تجربه لذت بردن از فناوری دالبی را به کاربر هدیه می‌دهد. این بالا رده اچ‌تی‌سی دارای صفحه‌نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل بوده و قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت همزمان در نسخه LTE تعبیه گردیده است.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری بارز این محصول می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی با وضوح 20 مگا پیکسل که می‌تواند تصاویری را با کیفیت 4k را ضبط نماید، دوربین سلفی 4 التراپیکسلی و باتری 2840 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. به گفته شرکت سازنده، HTC One ME قرار است در رنگ‌بندی خاکستری، قهوه‌ای روشن و قرمز جیغ، ابتدا در بازار چین و سپس در دیگر کشورهای آسایی عرضه شود. هنوز از تاریخ دقیق عرضه و قیمت احتمالی آن اطلاعاتی منتشر نشده است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید

    مشکیش خیلی خوشگل میشه بنظرم.