با این زیردریایی کوچک، دوربین GoPro به اعماق دریا بفرستید

اگه هوَس فیلمبرداری زیر آب کرده‌اید؛ پیشنهاد می‌کنیم دوربین GoPro خودتان را به همراه زیردریایی مینیاتوری TTRobotix Seawolf برای تصویربرداری به زیر آب بفرستید.

0

این زیردریایی مینیاتوری وزنی معادل ۷.۷ کیلوگرم دارد و درازای آن هفتاد سانتیمتر است، جالب اینجاست که با این ابعاد کوچک می‌تواند تا عمق ۸ متری در زیر آب فرو رود؛ کنترل این زیردریایی از طریق ریموت از راه دور انجام می‌شود. ناگفته نماند که قبل از این شرکت TTRobotix زیردریایی کوچکی را ساخته بود اما نسخه جدید این زیردریایی به پایه‌ای مجهز است که با کمک آن می‌توان دوربین GoPro Hero3 یا Hero4 را به زیردریایی متصل کرد.
شرکت سازنده وعده داده تا زیردریایی مینیاتوری جدید خود را تا مرداد ماه امسال راهی بازار کند، این زیردریایی در دو مدل مختلف ساخته خواهد شد، مدل اول برای استفاده در آب‌ شیرین و مدلی برای ماجراجویی در آب‌های شور. شرکت TTRobotix ریموت کنترل این زیردریایی را ۹۹۹ دلار قیمت گذاری کرده است.
در این زیردریایی پمپ آب داخلی برای تنظیم تعادل در زیرآب تعبیه شده است. موتور این زیردریایی قادر است به سرعتی معادل ۳.۵ کیلومتر در ساعت، حین حرکت در زیر آب، دست پیدا کند.
شرکت TTRobotix فکر همه جا را کرده و باتری پنچ هزار میلی‌امپری، این زیردریایی را برای ۵۰ دقیقه در زیر آب روشن نگه می‌دارد.
در پایان باید به این نکته نیز اشاره کرد که مدل آب‌شیرین زیردریایی Seawolf از فناوری رادیویی اف‌ام استفاده می‌کند و امواج اف‌ام برای نفوذ در آب‌شور مناسب نیستند و با این حساب اگر قصد فیلمبرداری در آب‌های شور را دارید مدل آب‌شور Seawolf مناسب‌ است.

cnet.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.