رونمایی DELL از مدل XPS 15 با صفحه‌نمایش بدون حاشیه

پیش از این و در نمایشگاه CES 2015 شاهد رونمایی از اولترابوک XPS 13 دل بودیم. علاوه بر ضخامت کم و سبکی این اولترابوک، آنچه این دستگاه هوشمند را از رقبای خود برتر جلوه می‌داد بهره‌گیری از صفحه‌نمایشی با حاشیه تقریبا صفر می‌باشد تا نهایتا این صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از آنچه که باید و شاید جلوه کند.

1

این‌بار شرکت دل در نمایشگاه کامپیوتکس 2015 از دستگاه جدید خود با نام XPS 15 رونمایی کرد که در واقع نسخه 15 اینچی از اولترابوک یادشده است. این لپ‌تاپ نیز به صفحه‌نمایشی با حاشیه تقریبا صفر تجهیز شده تا نتیجه کار بازهم ترکیبی بدیع باشد.

متاسفانه اطلاعات بیشتری در خصوص مشخصه‌های این سیستم اعلام نشده است اما به‌نظر می‌رسد شاهد بهبودهایی هرچند جزئی در مقایسه با مدل XPS 13 باشیم. به‌نظر می‌رسد شاهد بهره‌گیری از صفحه‌نمایشی با رزلوشون تمام‌ اچ‌دی و یا صفحه‌نمایش لمسی با رزولوشن 1800 در 3200 پیکسل در این دستگاه باشیم.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمد می‌گوید

    خیلی خوشکله