نمایش مایکروسافت از محصولات مجهز به ویندوز 10 شرکای خود در کامپیوتکس 2015

شرکت مایکروسافت از فرصت پیش‌آمده در نمایشگاه کامپیوتکس 2015 بهترین بهره را برد تا به معرفی سخت‌افزارهای جدید شرکای تجاری خود که به ویندوز 10 تجهیز شده اند بپردازد.

0

مدیر ارشد مایکروسافت، Tony Prophet اعلام کرد این شرکت امیدوار است در دو تا سه سال آینده شاهد بهره‌گیری یک میلیارد دستگاه مختلف از ویندوز 10 باشد. به عقیده این شرکت، نمونه‌های نمایش داده شده در واقع نشان‌دهنده همکاری این شرکت با تولیدکنندگان برتر به‌منظور بهره‌گیری از جدیدترین نسخه سیستم‌عامل ویندوز در محصولات جدید تولیدی است.

در این نمایش شاهد محصولاتی مانند رایانه‌های شخصی، لپ‌تاپ و تبلت از شرکت‌های مختلف مانند ایسوس، ایسر و اچ‌پی بودیم. دل نیز با نمایش XPS 15 برای اولین‌بار و با توجه به بهره‌گیری از صفحه‌نمایش بدون حاشیه نگاه‌ها را به خود معطوف کرد.asus-zen-aio

Transformer Book T100HA ایسوس نیز در کنار Zen AiO 7240 مجهز به پردازنده چهارهسته‌ای Core i7، کارت گرافیک Nvidia GTX 960M و سیستم دوربین سه‌بعدی در معرض نمایش قرارگرفت. شرکت ایسوس اعلام کرده این ترکیب، سیستمی ایده‌آل برای گیمرها خواهدبود.

ایسر نیز از رایانه مجتمع خود با نام Aspire Z3-710 مجهز به ویندوز 10 رونمایی کرد. شرکت HP نیز دو محصول را در معرض نمایش قرارداده بود. محصول اول که یک تبلت بدون نام! بود از ویژگی‌های بهینه‌شده بهره‌مند شده بود و محصول بعدی که در واقع یک لپ‌تاپ- تبلت هیبریدی با نام X2 بود از یک لولای مغناطیسی به‌منظور تبدیل بین دو حالت یادشده بهره می‌برد.dell-xps

توشیبا نیز یک رایانه رومیزی مجهز به ویندوز 10 با پشتیبانی از Windows Hello و یک اسکنر بیومتریک و دوربینی با پشتیبانی از قابلیت تشخیص چهره را در معرض نمایش قرار داد. این رایانه از صفحه‌نمایش 4K و دستیار مجازی کورتانا بهره می‌‌برد. شرکت‌های Foxconn و Quanta نیز هردو از رایانه‌های متصل شونده به‌منظور تبدیل تلویزیون به رایانه با پشتیبانی از Windows Hello و کورتانا رونمایی کردند. متاسفانه هیچ اخباری در خصوص عرضه رسمی این محصولات به بازار منتشر نشد.

digitaltrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.