Predator 8 اولین تبلت ویژه بازی ایسر مجهز به تراشه Atom X7 اینتل

ایسر ساعاتی پیش در مراسمی از اولین تبلت مخصوص بازی با نام Predator و مجهز به بدنه‌ای به رنگ قرمز و مشکی رونمایی کرد.

0

بر اساس اطلاعات منتشر شده، قلب این تبلت را قرار است پردازنده Atom X7 ساخت اینتل که هم اکنون با کد Cherry Trail شناخته می‌شود به تپش درآورد. پردازنده مذکور در تبلت ویندوزی سرفیس 3 مایکروسافت که هفته پیش راهی بازار شد نیز مورد استفاده قرار گرفته است.Atom X7 نسبت به نسل قبلی هرچند پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه پردازش تصاویر گرافیکی داشته، با این حال همچنان مصرف بالایی دارد،به گونه‌ای که می‌تواند ظرف چند ساعت باتری دستگاه را تخلیه کند.

در نگاه اول به 8 Predator، متوجه ظاهر متفاوت و متمایز آن نسبت به سایر همنوعانش خواهید شد. در همین رابطه سخنگوی ایسر gleefully، با بیان این مطلب که در بازار کنونی تنها چند تبلت به منظور سیراب کردن علاقه‌مندان به بازی وجود دارد، انتخاب رنگ‌های به کار رفته و طراحی بدنه‌ این محصول با حال و هوای علاقه‌مندان به گیم صورت گرفته است.

ایسر در این محصول با توجه به نوع کاربرد آن، حسگرهای مختلفی ازجمله بازخورد لرزشی را تعبیه کرده که می‌تواند در هنگام اجرا بازی آسفالت ۸، لرزش‌های یک فرمان واقعی را به کاربر القا کند. هنوز هیچ اطلاعاتی در رابطه با زمان دقیق عرضه این تبلت بازی توسط شرکت سازنده منتشر نشده است.

pcworld

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.