Meizu M2 Note مجهز به کلید فیزیکی هوم معرفی شد

پس از هفته‌های شایعه پراکنی و درز تصاویر متعدد منتسب به M2 Note، شرکتی چینی Meizu سرانجام ساعاتی پیش از این گوشی بالا رده رونمایی کرد.

0

در ابتدای مطلب باید به این نکته اشاره کنیم که هیچ جای شگفتی در رابطه با Meizu M2 Note وجود ندارد، به گونه‌ای که شرکت سازنده آن را با حداقل به‌روزرسانی نسبت به نسل قبلی طراحی کرده است. بر خلاف تصاویر از پیش درز کرده از این دستگاه، M2 Note دارای کلید فیزیکی هوم است که بسیار جای تعجب دارد.

Meizu-M2-Note-AH-14

بر این اساس گوشی هوشمند M2 Note از صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی بهره می‌برد که در ساخت آن از فناوری IGZO شارپ استفاده شده است. قلب این محصول را قرار است پردازنده هشت هسته‌ای MT6753 مدیاتک که بر پایه معماری 64 بیتی طراحی گردیده و با فرکانس 1.3 گیگاهرتز کار می‌کند در کنار واحد پردازش گرافیکی Mali-T720 به تپش درآورد.

این محصول در قاب پشتی میزبان دوربینی با وضوح 13 مگا پیکسل با گشادگی دیافراگم f/2.2 به همراه دو فلاش ال‌ای‌دی خواهد بود، این در حالیست که دوربین دوم آن نیز دارای سنسوری واید با وضوح 5 با گشادگی دیافراگم f/2.0 است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری Meizu M2 Note می‌توان به 2 گیگابایت حافظه رم، 16 یا 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، پشتیبانی از نسل چهارم شبکه مخابراتی در نسخه دو سیم کارته و باتری 3,100 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

Meizu-M2-Note-official-render_4

به گفته شرکت سازنده، Meizu M2 Note  قرار است در رنگ‌بندی آبی، قرمز، سفید و خاکستری در نسخه 16 گیگابایتی با قیمت 799 یوان در نسخه 32 گیگابایتی با قیمت 999 یوان از امروز در بازار چین قابل دسترس باشد.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.