مایکروسافت درحال خرید یکی از بهترین اپلیکیشن‌های دنیا است

به گزارش روز دوشنبه وال‌استریت ژورنال، مایکروسافت در راستای گسترش تعداد اپلیکیشن های کاربردی خود در نظر دارد شرکت 6Wunderkinder که به‌عنوان توسعه‌دهنده‌ اپلیکیشن Wunderlist شناخته می‌شود را از آن خود کند.

0

Wunderlis یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن های مدیریت کارهای روزانه به شمار می‌آید که می‌توانید با بهره‌گیری از آن قرار ملاقات، زمان سر رسید وام و دیگر کارهای خود را زمان‌بندی کنید؛ همچنین با این برنامه قادر خواهید بود زمان‌بندی کارهای خود را با دیگر کاربران به اشتراک گزارید.

یکی از قابلیت‌های جدید Wunderlis، امکان تعیین لیست کار و زمانبدی برای اعضای گروه است که می‌تواند رقیبی برای سرویس Terllo باشد.

طبق گزارش این نشریه، اپلیکیشن مذکور حدود ۱۳ میلیون کاربر دارد که احتمالاً این رقم در آینده‌ای‌ نزدیک به ۱۰۰ میلیون نفر نیز خواهد رسید، یکی از علل موفقت رو افزون این برنامه متن‌باز بود آن می‌باشد. کارشناسان معتقدند که مایکروسافت به همین دلیل درصدد خرید شرکت توسعه‌دهنده Wunderlist است.

مایکروسافت در حال حاضر اپلیکیشن تقویم Sunrise را در اختیار دارد و این اپلیکیشن دارای API ویژه‌ای به منظور ترکیب شدن در ابزارهای مدیریت انجام امور یا در اصطلاح task management است و از همین رو به نظر می‌آید ترکیب Sunrise با Wunderlist می‌تواند قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد. ردموندی ها بر اساس استراتژی جدید خود در نظر دارند بیشتر از گذشته به توسعه اپلیکیشن های موبایلی نه تنها برای پلتفرم‌های خود بلکه برای پلتفرم‌های رقیب بپردازند.

businessinsider

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.