کوچکترین حافظه فلش 128 گیگابایتی دنیا این میزان حافظه را کجا پنهان کرده است؟

سن دیسک به تازگی نسخه بهبودیافته‌ی حافظه‌ی فلش Ultra Fit USB 3.0 خود را معرفی کرده که 128 گیگابایت حجم دارد و به نحوی خاص در درون سخت‌افزاری ریز که به سختی بزرگ‌تر از رابط یو‌اس‌بی در انتهای دیگر آن است مخفی شده است

0

به قدری کوچک است که به راحتی به جاکلیدی‌تان آویزان می‌شود و حتی فراموش می‌کنید که آنجاست؛ اما فلش‌های فشرده و پرحجم مانند این، در عمل برای ارتقا حافظه‌ای راحت، برای لپ‌تاپ‌های فوق نازک که چاره دیگری ندارند مناسب است. این حافظه فلش 120 دلاری که از الآن برای خرید موجود است، با اندازه‌ی کوچکش در کنار دستگاهتان به‌هیچ‌عنوان دست‌وپا گیر نیست و می‌توانید به صورت دائمی به کامپیوتر متصل نگهش دارید و مانند هارد معمولی از آن استفاده کنید.

tinysandisk128gb1

Ultra Fit 128 گیگابایتی با سرعت خواندن 130 مگابایت بر ثانیه، سریع‌ترین حافظه فلش USB 3.0 در بازار نیست که خریداری کنید؛ اما سرعت کمترش نسبت به سایر محصولات، با اندازه‌ی خیلی کوچکش جبران می‌شود.

gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.