این پروژکتور کوچک ایسوس می‌تواند تصاویر ویدئویی را از گوشی‌های اندرویدی با استفاده از USB پخش کند

جمع کردن دوستان و آشنایان در اطراف گوشی هوشمندتان به‌منظور مشاهده ویدئویی که در دستگاه خود دارید ایده جالبی به‌نظر نمی‌رسد. شرکت ایسوس با رونمایی از یک پروژکتور قابل حمل با نام E1Z شرایطی را فراهم خواهد آورد تا با استفاده از این پروژکتور LED بتوانید مستقیما محتویات را از دستگاه‌ اندرویدی خود و از طریق پورت میکرو یو‌اس‌بی پخش کنید.

0

این در حالی است که معمولا پروژکتورهای موجود در بازار به دانگل‌های HDMI نیاز دارند تا بتوانند محتویات گوشی‌های هوشمند را پخش کنند. E1Z با ابعاد کوچک خود به‌راحتی در جیب شما جا می‌گیرد و از سوی دیگر به باتری قابل شارژ نیز تجهیز شده است تا بدون نیاز به متصل‌کردن آن به برق بتوانید از آن استفاده کنید.

 

لازم به ذکر است که این پروژکتور توانایی استفاده به‌عنوان یک پک شارژکننده دستگاه‌های یو‌اس‌بی به واسطه بهره‌گیری از باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی را نیز دارا می‌باشد. هنوز جزئیاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه این محصول ارائه نشده اما آن‌طور که توسط ایسوس عنوان شده، این دستگاه قیمتی در حدود 200 دلار خواهد داشت.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.