رونمایی ایسوس از ZenPad S 8.0 با 4 گیگابایت رم و درگاه USB-C

همان‌طور که پیش از این شنیده‌ بودیم، شرکت ایسوس در حال رونمایی از خانواده جدیدی از تبلت‌های اندرویدی خود با عنوان ZenPad است که در واقع جایگزینی برای سری MeMo Pad می‌باشند. این تبلت‌های جدید از صفحات نمایش 7، 8 و 10.1 اینچی بهره‌مند خواهند شد و به مشخصه‌های ارتباطی- شبکه‌ای متفاوتی نیز تجهیز خواهند شد.

0

تبلت قدرتمند و سبک وزن زن‌پد اس 8.0 اینچی از 6.6 میلی‌متر ضخامت و 298 گرم وزن در قالب ساختاری فلزی بهره می‌برد و به رزولوشن 1536 در 2048 پیکسل با تراکم 324 پیکسل در هر اینچ در صفحه‌نمایش IPS خود با نسبت 4:3 تجهز شده است تا رقابتی شانه‌به شانه با آی‌پد مینی داشته باشد. استفاده از تراشه 64 بیتی Atom Z3580 در کنار 4 گیگابایت رم از دیگر مشخصه‌های این دستگاه قدرتمند است.

از دیگر قابلیت‌های موجود می‌توان به بهره‌گیری از اسپیکرهای استریو در جلو دستگاه به همراه صدای مجازی فراگیر اشاره کرد. در صورتی که شما از جمله کاربران دوستدار نوشتن و یا ترسیم بر روی تبلت‌ها هستید می‌توانید گزینه اختیاری Z Stylus را به‌عنوان قلم هوشمندی که از حساسیت فشار تا حد 10.24 پشتیبانی می‌کند را نیز خریداری کنید.

علاوه بر تبلت یادشده، یک تبلت معمولی زن‌پد 8.0 نیز با بهره‌گیری از پردازنده Intel Atom x3 روانه بازار خواهد شد که اگرچه از طراحی مشابه با زن‌پد اس 8.0 بهره می‌برد اما مشخصه‌های متفاوت سخت افزاری را در آن شاهد خواهیم بود. آنچه تاکنون مشخص است تجهیزات جانبی جالب وزیبایی نیز در انتظار این دستگاه هوشمند هستند. Zen Clutch و Zen Case به‌منظور حفاظت از دستگاه و همچنین پوشش عجیبی به نام Audio Cover به‌منظور اضافه‌کردن صدای فراگیر 5.1 و Power Case که باتری دستگاه را تا 15 ساعت افزایش می‌دهد از جمله موارد یادشده هستند.zenpad-fashion-walk

این خانواده تبلت‌ها شامل یک مدل سطح پایین 7 اینچی با رزولوشن صفحه‌نمایش 600 در 1024 پیکسل و یک مدل بزرگ‌تر 1.0 اینچی به‌همراه صفحه‌کلید اختیاری ( همانند یک داک بلوتوث) است اما هنوز زمان عرضه و قیمت این محصولات اعلام نشده است.

در بررسی مختصر ما، زن‌پد اس 8.0 همانند نسخه بهینه‌شده برای زن‌پد 8.0 معمولی بود. هر دو دستگاه به خوبی در دستان شما قرار می‌گیرند اما S 8.0 سبک‌تر بوده و بهره‌گیری از فلز در آن، جلوه‌ای زیبا به آن بخشیده است. این محصول را می‌توان بهترین تبلت ارائه‌شده از سوی ایسوس به‌شمار آورد. لازم به‌ذکر است که زن‌کیس نیز بر روی زن‌پد 8.0 عملکردی خیره‌کننده داشته و صدای زیادی در میان جمعیت حاضر در کنفرانس ایجاد کرد. اگرچه هنوز اطمینان نداریم که این دستگاه صدایی حتی نزدیک به 5.1 در اختیار کاربر قراردهد اما باید اذعان داشت که صدای خروجی به‌مراتب بهتر از حالت بدون استفاده از این تجهیز جانبی است.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.