ترنسفورمر بوک جدید ایسوس با ویندوز 10، درگاه USB-C و 14 ساعت عمر شارژ باتری از راه رسید

در خلال معرفی‌های انجام شده در روز جاری و در نمایشگاه کامپیوتکس، شرکت ایسوس از دستگاه جدید خود ترنسفورمر بوک T100HA که در واقع نسل جدید دستگاه دو در یک ویندوز هشتی T100 به شمار می‌رود رونمایی کرد.

0

این دستگاه به‌طور پیش‌فرض به ویندوز 10 و البته یو‌اس‌بی نوع سی( که پیش از این در مک‌بوک 12 اینچی اپل مشاهده کرده بودیم) تجهیز خواهد شد. 8.45 میلی‌متر ضخامت و 580 گرم وزن از دیگر مشخصات این دستگاه است که در چهار رنگ و با صفحه‌نمایش 10.1 اینچی مجهز به رزولوشن 800در 1280 پیکسل به بازار عرضه خواهد شد.T100HA.0

ایسوس هیچ صحبتی در خصوص قیمت این دستگاه به‌میان نیاورده اما این احتمال وجود دارد که دستگاه یادشده نیز در محدوده قیمتی همانند نسخه پیشین یعنی 349 دلار به بازار عرضه شود. اگرچه رزولوشن پایین صفحه‌نمایش ممکن است مانعی برای فروش بالای آن باشد اما کیفیت صفحه‌نمایش خوبی را در این دستگاه شاهد هستیم. صفحه‌کلید دستگاه از جنس نسبتا خوبی برخوردار بوده و ترک‌پد آن نیز به مراتب بهتر از اکثر مدل‌های موجود در این کلاس است.DSCF1843.0

ایسوس مدعی است باتری این دستگاه با یک‌بار شارژ کامل در حدود 14 ساعت قابل استفاده خواهد بود. لازم به‌ذکر است که ترنسفورمر بوک جدید ایسوس از پردازنده چهار هسته‌ای Intel Atom Cherry Trail X5 و چهارگیگابایت رم بهره می‌برد. هنوز زمان دقیق عرضه این محصول مشخص نشده است اما انتظار می‌رود همزمان با عرضه ویندوز 10 دستگاه‌های بیشتری با بهره‌گیری از این نسخه از سیستم‌عامل ویندوز روانه بازار شوند.

Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.