گوگل این 18 اپلیکیشن را بهترین اپلیکیشن‌ها برپایه طراحی متریال می‌داند

در حالی که طراحی متریال به اولین سالگرد تولد خود نزدیک می‌شود شرکت گوگل تصمیم گرفته بهترین برنامه‌های جانبی بر پایه این رابط کاربری را معرفی کند.

2

این برنامه‌ها شامل نرم‌افزار نیویورک تایمز (تایپوگرافی زیبا)، Tumblr (انیمیشن چشم‌نواز) و B&H Photo Video (کاربرد همه‌جانبه) هستند.

دیگر برنامه‌های منتخب گوگل عبارتند از Pocket (طرح‌های تطبیقی)، Pocket Casts (پیمایش بی‌سیم) و Weather Timeline( هنر سادگی). دیگر برنامه‌های منتخب، هیچ‌گونه عنوان خاصی را تصاحب نکردند اما همچنان به‌علت بهره‌گیری از طراحی متریال مورد تحسین قرارگرفتند. این برنامه‌ها شامل گزینه‌هایی مانند BuzzFeed، Circle for Bitcoin، Evernote، GroupMe، Indiegogo، Instacart، Grocer Delivery، Lyft، Runtastic Running، SeriesGuide، Telegram، The Hunt-Style و wiMAN Free Wi-Fi هستند.

material design apps1 material design apps2

نظر شما چیست؟ آیا گوگل بهترین گزینه‌ها را در انتخاب خود مدنظر قرارداده است؟

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. اشکانی می‌گوید

    چیزی که چند وقتیه بهش پی بردم اینه که گوگل از بعضی برنامه ها و بازی ها پول میگیره که غیر محسوس تبلیغشونو بکنه,حالا محسوس که بحثش جداست!

  2. quietly brilliant می‌گوید

    جای فایل منیجرها خالیه.