در FIFA 16 بالاخره شاهد حضور تیم‌های فوتبال زنان خواهیم بود

خیلی‌ها بازی فوتبال کامپیوتری FIFA را که ساخت شرکت EA است، سلطان بی‌چون و چرای فوتبال‌های کام‍پیوتری می‌دانند؛ اما این عنوان محبوب از ابتدای ساخت خود تاکنون ضعفی بزرگ داشت و آن عدم حضور تیم‌های فوتبال بانوان بود، از قرار معلوم EA بالاخره دست از لج‌بازی برداشته و در نسخه FIFA 16 تیم‌های بانوان را نیز لحاظ کرده است.

1

جام‌جهانی فوتبال بانوان ماه آینده برگزار می‌شود و شرکت EA رسماً اعلام کرده که تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات در FIFA 16 نیز حضور خواهند داشت.

در بازی FIFA 16 تیم‌های فوتبال زنان از کشورهای مختلف در مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. شرکت الکترونیک آرتز سعی کرده تا طیف گسترده‌ای از تیم‌های فوتبال بانوان کشورهای مختلف را در نسخه جدید FIFA جای دهد،‌ایالات متحده، آلمان، فرانسه، سوئد، انگلستان، برزیل، استرالیا، چین، ایتالیا و چندین کشور دیگر در نسخه ۱۶ این بازی حضور پیدا خواهند کرد.

FIFA-16-Woman

شرکت EA مدعی است اضافه نمودن تیم‌های فوتبال بانوان به نسخه FIFA 16 زحمت زیادی داشته چرا که انیمیشن‌های جدید بسیاری از چهره‌های بازیکنان تیم‌های فوتبال بانوان به نسخه جدید اضافه شده است.

متاسفانه تیم‌های باشگاهی فوتبال بانوان نظیر آرسنال و منچستر سیتی در نسخه FIFA 16 غایب هستند و EA مشخص نکرده که در آینده این تیم‌ها به FIFA اضافه خواهند شد یا خیر.

این عنوان پرطرفدار ۲۲ شهریور ماه رسما عرضه خواهد شد. تا چند هفته دیگر کنفرانس بزرگ بازی‌های کام‍پیوتری که با نام E3 از آن یاد می‌شود برگزار خواهد شد و بدون شک EA در این مراسم اطلاعات بیشتری از FIFA 16 منتشر خواهد کرد.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. آرش می‌گوید

    پس احتمالا عمده فرق با ورژن قبلی بالا رفتن حجم نصب است .