گوگل‌پلی در سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد بار نصب برنامه و یک میلیارد کاربر فعال داسته است

وسعت فروشگاه نرم‌افزاری گوگل‌پلی همراه با سیستم‌عامل اندروید در حال رشد است. این فروشگاه در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر دارد که روزبه‌روز در سرتاسر جهان بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

0

بدون شک اپلیکیشن های کاربردی می توانند بر لذت استفاده از یک گوشی هوشمند بیفزایند در همین جهت وجود یک فروشگاه نرم افزاری غنی می تواند این زیر ساخت را ایجاد نماید.

گوگل‌پلی که چند سالیست تنها نقش یک فروشگاه نرم‌افزاری را ایفا نمی‌کند، روزبه‌روز در حال گسترش گستره کاری و کاربری خود می‌باشد به حدی که گوگل ادعا می‌کند سال گذشته حدود 50 میلیارد بار از این فروشگاه برنامه‌های مختلف دریافت و نصب شده است. این میزان دریافت برنامه توسط یک میلیارد کاربر اندرویدی صورت گرفته که روزبه‌روز تعداد آن‌ها در حال افزوده شدن است.

نکته جالب اینکه سرعت رشد کاربران فعال گوگل‌پلی در مناطق در حال توسعه همچون خاورمیانه، آسیای شرقی و هند حدود دو برابر سایر نقاط جهان می‌باشد. تنها در شش ماه گذشته حدود 180 میلیون کاربر بر این تعداد افزوده شده است، این در حالیست که به گفته ساکنین مانتین ویو ممکن است نسخه جدید Android Studio سرعت افزایش کاربران این فروشگاه را به دو برابر افزایش دهد.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.