اپلیکیشن مدیریت ایمیل Inbox گوگل در دسترس عموم قرار گرفت

همان‌طور که در جریان هستید، گوگل چندی پیش اپلیکیشن مدیریت ایمیل خود را با نام Inbox معرفی کرد. خبر خوش جدی اینکه دیگر برای بهره بردن از این برنامه نیازمند دعوت توسط دوستانتان نیستید.

0

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط  گوگل، اپلیکیشن مدیریت ایمیل Inbox از هم‌اکنون به صورت عمومی قابل دریافت و استفاده است. لازم به ذکر است که برای راه‌اندازی ابتدایی این برنامه، به یک حساب معتبر جیمیل نیازمند هستید.

در اپلیکیشن مدیریت ایمیل Inbox که در حال حاضر برای سیستم‌عامل اندروید و iOS توسعه داده شده، ایمیل‌های رسیده به دسته‌های مختلفی مانند اجتماعی، تبلیغاتی، آپدیت‌ها و … تقسیم می‌شوند و اگر در دسته‌بندی خودکار آن‌ها مشکلی وجود داشت می‌توانید به مرور زمان هوش مصنوعی آن را ارتقا دهید.

میان اپلیکیشن Inbox و سرویس Google Keep ارتباط خوبی برقرار شده، به گونه‌ای که کاربر می‌تواند بر اساس آن به صورت زمان‌بندی ایمیل‌ها را ارسال نماید. یک ویژگی منحصربه‌فرد دیگر اینباکس Highlights است که مهم‌ترین اطلاعات مانند مشخصات پرواز، قرارهای ملاقات، پرونده‌ها و تصاویری که از افراد مهم مانند دوستان و خانواده ارسال شده است را جمع‌آوری می‌کند.

شما همچنین گزینه‌هایی برای گرفتن مستقیم ایمیل‌های ارسالی از طریق برنامه‌های Eat24 یا HotelTonight در اختیار دارید. هرچند این برنامه هم‌اکنون به صورت همگانی قابل دریافت است، با این حال پیشنهاد می‌شود تا رفع کامل مشکلات احتمالی از دریافت و استفاده آن صرف‌نظر کنید.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.