درز مشخصات احتمالی لومیا 940 و لومیا 940 XL مایکروسافت

لومیا 940 عنوان گوشی آینده شرکت مایکروسافت است که در مورد آن شایعاتی شنیده می‌شود. اگر شایعات را باور کنیم باید گفت که این گوشی پرچمدار نسل بعد مایکروسافت بوده که احتمالا پس از انتشار نسخه تلفن همراه ویندوز 10 عرضه شود.

0

حالا ظاهرا مشخصات جدیدی از این محصول توسط WMPowerUser فاش شده است. پیش از این تنها نام لومیا 940 شنیده می‌شد اما به نظر می‌رسد که این محصول می‌تواند یک همتای بزرگتر با نام لومیا 940 ایکس‌ال نیز داشته باشد.

این دو گوشی در اکثر موارد یکسان بوده و تنها تفاوت اندکی از نظر سخت‌افزاری با هم خواهند داشت. برای شروع گفته می‌شود که لومیا 940 دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی بوده و از یک باتری 3000 میلی‌آمپری بهره می‌برد.

همان‌گونه که پسوند ایکس‌ال نشان می‌دهد این گوشی کمی بزرگتر بوده و از صفحه نمایش 5.7 اینچی برخوردار خواهد بود. اگر چه هر دو گوشی دارای رزولوشن QHD هستند اما وضوح نمایشگر لومیا 940 به خصوص در نمایش متن مقداری بیشتر به نظر می‌رسد. همچنین نسخه ایکس‌ال همراه باتری 3300 میلی‌آمپری عرضه شده و مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون 808 خواهد بود.

متاسفانه WMPowerUser مشخص نکرده است که لومیا 940 از چه پردازنده‌ای بهره خواهد برد اما طبق آخرین خبرها این گوشی نیز می‌تواند از یک پردازنده اسنپ‌دراگون 805 استفاده نماید. علاوه بر این مشخصات هر دو گوشی دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و مجهز به دوربین پشتی 20 مگاپیکسلی خواهند بود. در حال حاضر این مشخصات قطعی نبوده اما امیدواریم جزئیات مشخصات این محصول به زودی رسما اعلام شود.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.