تبلتی با تمامی زوایا؛ با تبلت یوگا 2 لنوو آشنا شوید

شرکت لنوو یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات تبلت و نوت‌بوک، در ماه‌های اخیر از تبلت یوگا 2 در دو مدل 8 و 10.1 اینچی رونمایی کرد.

0

این دو مدل جایگزین سری قبلی از تبلت‌های یوگا شده‌اند که از نظر طراحی بسیار زیباتر و دارای نمایشگر باکیفیت‌تری هستند. این تبلت با دو نوع سیستم عامل اندروید و ویندوز وارد بازارهای جهانی شده است.

یوگا 2 دارای پردازشگر 4 هسته ای Intel Atom Z3745 با فرکانس 1.86 گیگاهرتز، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و صفحه نمایش با رزولوشن 1200 در 1920 پیکسل است.

Lenovo-YOGA-Tablet-2-10-inch

این رزولوشن برای مدل 8 اینچی تراکم پیکسلی 283 ppi و برای مدل 10.1 اینچی تراکم پیکسلی 224 ppi را به همراه دارد که بسیار مناسب برای دیدن تصاویر با کیفیت بالا و تماشای فیلم با کیفیت فول اچ دی است.

دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت دستگاه و دوربین 1.6 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه قرار گرفته اند. این تبلت ها با حافظه های داخلی 16 و 32 گیگابایت عرضه شده اند که با افزودن یک microSD می توان تا 64 گیگابایت به حافظه داخلی افزود.

Lenovo-Yoga-Tablet-2-07

لنوو تبلت های یوگا 2 خود را به وا-فای با استاندارد a/b/g/n، و مجهز به قابلیت HotSpot، بلوتوث نسل چهارم و GPS مجهز کرده و این تبلت قادر به پشتیبانی از شبکه های مخابراتی 2G/3G/4G است. در حال حاضر در بازار های کشور یوگا 2 با سیستم عامل اندروید 4.4 عرضه می‌شود که به طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند.

شارژدهی این تبلت بسیار خوب است و تنها با یک بار شارژ کردن می توان تا بیش از 15 از آن استفاده کرد. لازم به ذکر است یک پایه فلزی به بخش استوانه ای باتری متصل شده است که می توان تبلت را به راحتی با زوایای مختلف و حتی به صورت آویزان مورد استفاده قرار داد.  تبلت یوگا 2 از شرکت لنوو با 1 سال گارانتی شرکت سازگار ارقام در بازار های کشور عرضه می‌گردد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.