آپدیت اندروید 5 برای اولین نسل موتو جی موتورولا عرضه شد

پس از انتشار آپدیت اندروید ۵، موتورلا برای آپدیت محصولات جدید خود به این نسخه اندروید آستین بالا زد و چندی نگذشت که تمامی گوشی‌های تراز اول این شرکت طعم آب‌نبات چوبی اندروید ۵ را چشیدند؛ اما دارندگان نسخه اولِ موتو جی که حدود ۲ سال از عمرش میگذرد از این آپدیت تا این لحظه بی‌نصیب بودند.

0

اولین نسخه موتو جی ۲ سال پیش روانه بازار شد و برای مشتریانی عرضه شده بود که قصد نداشتند گوشی گران قیمتی تهیه کنند. نسخه اول موتو جی با توجه به سخت‌افزار و قیمتی که داشت توانست به محبوبیت زیادی دست پیدا کند.

موتورولا پس از موفقیت نسخه اول موتو جی، محصولی دیگری را نیز عرضه کرد تا موفقیت نسخه اول را تکرار کند و باید گفت که انصافا از انجام این وظیفه سربلند بیرون آمد. نسخه دوم موتو جی در حال حاضر اندروید اب‌نبات چوبی را دریافت کرده است و تنها نسخه اول موتو جی از قافله عقب مانده بود.

به هرترتیب همان‌طور که ذکر شد، انتظار دارندگان نسخه اول موتو جی به پایان رسیده است و از امروز به بعد در قسمت نوتیفیکیشن‌ها پیغام آپدیت اندروید ۵ را دریافت خواهند کرد. پس از دانلود و نصب آپدیت جدید، گوشی به اندروید نسخه ۵.۰.۲ ارتقا می‌یابد. افزایش بهبودِ عملکردِ گوشی به همراه طراحی متریال و تعداد زیادی امکانات جدید، ارمغان آپدیت اندروید ۵ برای نسخه اول موتو جی است.

ناگفته نماند که آپدیت جدید، حجمی حدود یک گیگابایت دارد و با این حساب حتماً توصیه می‌کنیم گوشی خود را از طریق اتصال وای‌فای آپدیت کنید.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.