شایعه: در پی عدم دستیابی به اهداف فروش؛ اچ‌تی‌سی سفارش‌ قطعات اولیه وان M9 را کاهش می‌دهد

از آن‌جایی که اچ‌تی‌سی امسال پرچم‌دار گوشی‌های هوشمند خود را تقریباً بدون تغییر در طراحی روانه بازار کرد و نتوانست در زمینه دوربین نیز تغییر قابل توجهی را ایجاد کند پیش‌بینی می‌شد که One M9 فروش چندان مناسبی را نصیب اچ‌تی‌سی نکند. طبق شایعات جدید این شرکت تایوانی سفارش قطعات را برای ساخت سوگلی خود کاهش داده است.

0

اگر وان M8 را در کنار M9 قرار دهید و مخصوصاً از جلو به آن دو نگاه کنید احتمالاً تفاوت این دو را احساس نخواهید کرد. همین موضوع از دید بسیاری یک نقطه ضعف بزرگ در One M9 به حساب می‌آید مخصوصاً در شرایطی که سامسونگ طراحی گلکسی اس 6 را کاملاً متحول کرده و ال‌جی نیز جی 4 را با بدنه چرمی روانه بازار کرده است. اما حتی کاربرانی که طراحی کنونی One M9 را می‌پسندند و مانند من اعتقاد دارند «سری را که درد نمی‌کند نباید دستمال بست» از پرچم‌دار جدید این شرکت تایوانی ناامید شده‌اند. مشکلات گرما در چیپست اسنپ‌دراگون 810 که اچ‌تی‌سی را مجبور به پایین آوردن فرکانس کاری پردازنده کرد و به خصوص دوربینی که کماکان در برابر رقبا حرفی برای گفتن ندارد کار را برای اچ‌تی‌سی در بازار پرفشار کنونی دشوار کرده است.

HTC-One-M9-vs-M8

به گزارش Digitimes به دلیل فروش پایین‌تر از انتظارات، اچ‌تی‌سی سفارش قطعات اولیه برای ساخت وان ام 9 را به میزان 30 درصد کاهش داده و هر سهم از سهام این شرکت نیز با 1.5 دلار نیوتایوان کاهش به 103.5 دلار در بازار سهام تایوان رسیده است که پایین‌ترین مقدار در 10 سال اخیر محسوب می‌شود.

با فشار رقبایی مانند سامسونگ و ال‌جی در زمینه پرچم‌داران و همچنین گوشی‌های نوظهور و ارزان‌قیمتی مانند شیائومی، هواوی، اوپو، لنوو و Vivo در زمینه گوشی‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت، اچ‌تی‌سی با یک بحران بزرگ روبرو شده است و ظاهراً “شر وانگ” مدیرعامل جدید این شرکت راه بسیار دشواری را پیش روی خود دارد.

DigiTimes

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.