شایعه جدید برای تبلت هفت اینچی اچ‌تی‌سی؛ دو سیم‌کارت، پردازنده ۴ هسته‌ای، و با یک گیگابایت رم

در فاصله زمانی نه چندان دور با شما از احتمال رونمایی تبلت 7 اینچی میان رده‌ای توسط اچ‌تی‌سی موسوم به H7 سخن گفتیم. این محصول قرار است در راستی پر کردن جای خالی محصولاتی همچون Flyer, Jetstream, EVO View به بازار عرضه شود. در همین رابطه به تازگی رد پایی از این تبلت 7 اینچی اچ‌تی‌سی در پایگاه صادرات و واردات هند Zauba، به ثبت رسیده است.

0

هرچند احتمال دارد این محصول یک نمونه اولیه باشد، با این حال بر اساس اطلاعات درز کرده می‌دانیم که تبلت H7 در سینه میزبان پردازنده چهار هسته‌ای اینتل با فرکانس کار 1.2 گیگاهرتز، یک گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی خواهد بود.

تبلت هفت اینچی جدید اچ‌تی‌سی میان بازار را هدف خواهد گرفت و یکی از قابلتی های بارز آن پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت همزمان می‌باشد. امکان برقراری تماس قابلیتست که هنوز در بین تبلت های میان رده جا نیفتاده، ازاین رو H7 می‌تواند بر روی این ویژگی مانور بسیاری دهد. بر اساس اطاعاتی که توسط این منبع برملا گردیده، تبلت H7 قرار است با قیمت 150 دلار و بهره بردن از اندروید 5 راهی بازار شود، این موضوع نشان می‌دهد اچ‌تی‌سی رده تبلت های زیر 200 دلار بازار را هدف گرفته است.

هرچند هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با تاریخ عرضه این محصول در دست نیست، با این حال می‌توان پیش‌بینی کرد که اچ‌تی‌سی تبلت H7 را به دلیل اینکه نمی‌خواهد فرصت به دست آمده برای تصاحب میان بازار را از دست دهد، آن را به زودی در بازارهای در حال توسعه کشورهای خاور دور عرضه کند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.