شارپ گوشی AQUOS Xx را با صفحه نمایش ۵.۷ اینچی لبه تا لبه معرفی کرد

دیروز خبری را در رابطه با احتمال معرفی نسل دوم گوشی هوشمند AQUOS با بهره‌گیری از سخت‌افزاری همچون پردازنده چهار هسته اسنپ‌دراگون 400، صفحه‌نمایشی 5.2 اینچی از نوع  لبه تا لبه منتشر کردیم، این در حالیست که این محصول با کیفیت شارپ صبح امروز به طور رسمی با مشخصاتی متفاوت معرفی گردید.

0

بر این اساس گوشی هوشمند AQUOS Xx به صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی با وضوح فول اچ‌دی تجهیز گردیده و همچون نسل قبلی فاقد حاشیه صفحه‌نمایش می‌باشد.

قلب این گوشی بالا رده را قرار است تراشه اسنپ‌دراگون 810 که بر اساس معماری 64 بیتی طراحی گردیده در کنار واحد پردازش گرافیکی آدرنو 430، سه گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی به تپش درآورد. البته باید یادآور شویم که امکان افزایش حافظه ذخیره‌سازی با بهره‌گیری از کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز فراهم شده است.

Sharp AQUOS 2

AQUOS Xx در قاب پشتی میزبان دوربینی با وضوح 13 مگا پیکسل مجهز به لرزشگیر اپتیکال است، این در حالیست‌ دوربین دوم آن به دلیل کاهش حاشیه صفحه به سنسوری با وضوح 2 مگا پیکسل تجهیز گردیده است. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از نسل سوم و چهارم شبکه مخابراتی در پهنای باند HSPA+، امکان اتصال به اینترنت از طریق وای‌فا، بلوتوث نسخه 4، موقعیت‌یاب جهانی و NFC اشاره کرد که تمامی این سخت‌افزار در قابی فلزی به ضخامت 8.7 میلی‌متر گنجانده شده است.

Sharp AQUOS Xx2.

به گفته شرکت سازنده، گوشی هوشمند AQUOS Xx قرار است از ابتدای ماه آینده با بهره‌گیری پیش‌فرض از اندروید 5 در سه رنگ مشکلی، سفید و قرمز در بازار ژاپن قابل دسترس باشد. هنوز اطلاعاتی در رابطه با قیمت احتمالی و نسخه جهانی این محصول منتشر نشده است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.