مایکروسافت به دنبال عرضه یک اپلیکیشن ایمیل و چت با نام Flow است

رازِ مگویِ مایکروسافت برملا شد؛ ساخت اپلیکیشنی جدید برای ایمیل و چت با نام Flow.

0

مایکروسافت در خصوص این اپلیکیشن که در حال حاضر Flow نام دارد، رازدار بود تا اینکه اسناد این پروژه به صورت کاملاً اتفاقی در فضای آنلاین منتشر شد. یک کاربر تیزبینِ توییتر با نام کاربری h0x0df@ مستندات مربوط به این پروژه را پیدا و آنها را در معرض دید همگان قرار داده است، اپلیکیشن جدید امکان ارسال ایمیل را به افرادی که در لیست تماس‌ها قرار دارند به صورت سریع توسط گوشی همراه میسر خواهد ساخت.

این اپلیکیشن جدید بر روی سرفیس مایکروسافت ظاهری همانند واتس‌اپ، مسِنجر فیس‌بوک و آی‌مسیج اپل دارد با این تفاوت که به جای پیغام می‌توان با آن ایمیل ارسال کرد. مایکروسافت فکر افرادی را که از این اپلیکیشن استفاده نمی‌کنند را نیز کرده و این دسته از افراد ایمیل‌ها را به شیوه معمولی داخل اینباکس خود دریافت می‌کنند.

اپلیکیشن Flow با اوت‌لوک مایکروسافت کاملاً‌سازگار است و باعث می‌شود ارسال و دریافت ایمیل همانند چت انجام شود. در ساخت Flow، سادگی و سرعتِ ارسالِ ایمیل مورد نظر است و با این حساب دیگر از عنوان، امضا و سایر مواردی که در ارسال ایمیل دست و پاگیر است خبری نیست.

جالب اینجاست، تنها ایمیل‌هایی که با Flow ارسال شده‌اند در این اپلیکیشن مشاهده می‌شود و تمامی ایمیل‌های اینباکس را نمی‌توان در Flow مشاهده کرد. اپلیکیشن Flow بیشتر بر روی افرادی که با آنها دائما در تماس هستید تمرکز دارد و لیست این افراد را نمایش می‌دهد.

بر اساس اطلاعاتی که در حال حاضر از این اپلیکیشن‌ منتشر شده است، Flow در ابتدای عرضه تنها برای دستگاه‌های مایکروسافتی و سیستم‌عامل iOS منتشر خواهد شد.

پارسال نیز شاهد انتشار اپلیکیشن Skype Qik برای برقرار کردن چت ویدئویی از جانب مایکروسافت بودیم، این اپلیکیشن با مسنجر فیس‌بوک و اسنپ‌چت برای ارسال و دریافت آسان تصاویر ویدئویی در حین چت کردن تعامل داشت. ناگفته نماند که تماس‌های ویدئویی در اسکایپ برای مدت طولانی نگه‌داری می‌شوند اما عمرِ ذخیره تماس‌های ویدئویی در Skype Qik کوتاه است و این اپلیکیشن‌ تماس‌های ویدئویی را تنها برای دو هفته نگه‌ می‌دارد.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری از اپلیکیشن Flow منتشر نشده است؛ اما این‌طور پیداست برای دریافت و ارسال ایمیل از این طریق زیاد نباید صبر کنیم و به زودی مایکروسافت از اپلیکیشن جدید خود پرده برمی‌دارد.

digitaltrends.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.