اوپو سرانجام گوشی‌های R7 و R7 Plus را معرفی کرد

حالا دیگر شرکت‌های چینی نیز هنر به انتظار گذاشتن کاربران را بلد شده‌اند. پس از انتشار چندین تیزر Oppo سرانجام گوشی‌های R7 و R7 Plus خود را با طراحی و قیمت مناسب معرفی کرد.

0

در مراسمی که در شهر پکن چین و به مناسبت ده سالگی این شرکت برگزار شد Oppo از گوشی R7 و فبلت R7 Plus پرده‌برداری کرد.

بگذارید ابتدا از Oppo R7 شروع کنیم. این گوشی به یک صفحه‌نمایش 5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی 1080p و با فناوری AMOLED مجهز است که در پشت یک شیشه منحنی 2.5D محافظت می‌شود. چیپست اسنپ‌دراگون 615 با هشت هسته پردازشی 64 بیتی Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی Adreno 405 در قلب این گوشی جای گرفته و سه گیگابایت رم نیز آن را همراهی می‌کند. این گوشی دو سیم‌کارته 16 گیگابایت هم حافظه داخلی دارد و اگر قید یکی از سیم‌کارت‌ها را بزنید می‌توانید به جای آن یک کارت حافظه microSD به گوشی اضافه کنید.

Oppo-R7-pic

دوربین در نظر گرفته شده در پشت 13 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.2 بوده که به فناوری فوکوس سریع Phase Detection (مشابه پرچم‌داران سامسونگ) مجهز شده است. از سایر مشخصات R7 می‌توان به باتری 2320 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع VOOC و رابط کاربری ColorOS 2.1 بر روی اندروید 5.1 اشاره کرد. این گوشی همچنین به 4G LTE مجهز بوده و با 6.3 میلی‌متر ضخامت و 147 گرم وزن بسیار خوش‌دست و خوش‌ساخت خواهد بود.

Oppo-R7-Plus-pic

اما نوبت به برادر بزرگتر یعنی R7 Plus می‌رسد. این فبلت صفحه‌نمایشی 6 اینچی AMOLED با همان وضوح 1080p را داراست و چیپست مشابهی (اسنپ‌دراگون 615) را یدک می‌کشد؛ اما همان‌طور که در تصاویر می‌بینید سمت چپ و راست صفحه‌نمایش حاشیه‌ای وجود ندارد که بر زیبایی آن افزوده است. حافظه داخلی نیز 32 گیگابایتی در نظر گرفته شده و باتری بزرگ‌تر 4100 میلی‌آمپر ساعتی انرژی این فبلت را تأمین خواهد کرد.

Oppo-R7-Plus

دوربین این فبلت به فوکوس لیزری مجهز شده است و به لطف سنسور بهتر RGBW در نور کم 78 درصد نویز کمتر و 32 درصد نور بیشتری را ثبت خواهد کرد. R7 Plus حدود 7.7 میلی‌متر ضخامت و 203 گرم وزن دارد و به جای دکمه‌های لمسی سخت‌افزاری از دکمه‌های مجازی روی صفحه بهره برده تا ابعاد آن تفاوت چندانی با مدل کوچک‌ترش نداشته باشد. این مدل همچنین به حسگر اثر انگشت مجهز است و از بدنه فلزی بهره می‌برد.

Oppo R7 و R7 Plus از فردا در چین با قیمت حدودی 400 و 480 دلار عرضه خواهند شد و احتمالاً اواخر خردادماه به بازارهای جهانی راه پیدا می‌کنند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.